ال‌جی نهم مهر ماه مراسم رونمایی از محصولات جدیدش را برگزار می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت ال‌جی دعوتنامه‌های رسمی برای حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در تاریخ ۹ مهر ماه امسال در شهر نیویورک برگزار شود را ارسال کرده است.

به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی قصد دارد در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۹ مهر جدیدترین محصولات هوشمند خود را به‌طور رسمی رونمایی کند.

همان‌طور که در تصویر این دعوتنامه مشاهده می‌کنید به‌نظر می‌رسد این مراسم شبیه به مراحل گردآوری و پشت صحنه‌‌ی یک فیلم سینمایی باشد.

در حال حاضر این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد محصولاتی که قصد دارد در جریان این مراسم معرفی کند، اعلام نکرده است. البته پیش از این اخباری پیرامون این‌که ال‌جی قصد دارد به‌زودی دومین گوشی هوشمند پرچمدار خود در سال ۲۰۱۵ میلادی را معرفی کند، منتشر شده بود. براین اساس انتظار می‌رود یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی که ال‌جی قصد دارد در جریان این مراسم معرفی کند، یک گوشی هوشمند پرچمدار باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هفته‌ی گذشته یکی از جدیدترین گوشی‌های‌ هوشمند ال‌جی به‌نام V10 مجوزهای انتشار و عرضه از سازمان تنظیم مقررات TENAA چین دریافت کرده است. این سازمان به‌عنوان همتای چینی سازمان تنظیم مقررات FCC که در آمریکا فعالیت می‌کند، محسوب می‌شود.

v10-lg

سایز گوشی V10 اندکی بزرگ‌تر از گوشی پرچمدار فعلی ال‌جی یعنی G4 است. شرکت ال‌جی در این دستگاه یک صفحه‌نمایش ۵/۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل قرار داده است. شرکت سازنده در این محصول یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار داده است. همچنین ظرفیت رم آن ۳ گیگابایت و ظرفیت حافظه‌ی داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت است که قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه را هم دارد. ال‌جی در این دستگاه قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت را فراهم کرده است.

توان پردازشی در گوشی V10 مانند پرچمدار قبلی این شرکت از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. لازم به‌ذکر است که یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد در این محصول یک صفحه‌نمایش دوم است. این صفحه‌نمایش در بالای صفحه‌ی اصلی، سمت راست سنسور دوربین سلفی  قرار گرفته است.

لازم به‌ذکر است که شرکت مایکروسافت هم روز گذشته دعوتنامه‌هایی برای حضور در مراسمی که قرار است ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار شود را ارسال کرده است. مایکروسافت در جریان این مراسم جدیدترین محصولات هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود را به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه