اولین اطلاعات از گوشی Moto Z Play لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که شرکت لنوو در حال ساخت گوشی جدیدی با نام Moto Z Play است. به‌تازگی اطلاعاتی از سایت واردات و صادرات کشور هند لو رفته که به وارد شدن چندین قطعه برای یک تلفن همراه هوشمند موتورولا اشاره می‌کنند.

گوشی Moto Z Play با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، سه گیگابایت رم و اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار خواهد شد.

با توجه به اطلاعات لو رفته این گوشی که به احتمال زیاد Moto Z Play نام دارد، فعلا با اسم رمز Vertex شناخته می‌شود. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد داشت و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 را در خودش قرار داده، راهی بازار خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند ۳ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۶.۰.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه‌ی اطلاعات منتشر شده از این گوشی، مشخص شده که محصول جدید موتورولا با شماره مدل XT1635-01 شناخته می‌شود و تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. البته نتایج آزمایش این گوشی در بنچمارک Geekbench هم منتشر شده و این تلفن همراه هوشمند در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۸۸۴ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۴۴۶۴ را به دست آورده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Moto Z Play در شهریور ماه امسال، پس از معرفی گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force راهی بازار خواهد شد. این گوشی یک محصول میان‌رده خواهد بود.

منبع: TechUpdate3

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه