اولین تریلر از فصل هفتم سریال The Walking Dead را ببینید

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فصل ششم سریال «مردگان تحرک» (The Walking Dead) به شکلی تمام شد که اکثر علاقه‌مندان به این سریال را منتظر فصل بعدی نگه داشت. در جریان نمایشگاه «کامیک-کان» (Comic-Con) امسال اولین تریلر از فصل هفتم این سریال منتشر شد که همچنان فضایی مرموزی دارد و باز هم علاقه‌مندان به این سریال را منتظر فصل جدید نگه‌می‌دارد.

فصل ششم سریال مردگان متحرک روی شخصیت جدیدی به نام «نیگن» (Negan) تمرکز داشت که اگر کتاب‌های کومیک این سریال را خوانده باشید، قطعا با این شخصیت بیشتر آشنا هستید. نیگن دردسرهای زیادی را برای «ریک» (Rick) و سایر اعضای گروهش به وجود آورد و حتی به نظر می رسد که یکی از آن‌ها را هم کشته است. اینکه چه شخصیتی کشته شده هنوز مشخص نیست و باید منتظر فصل جدید بمانیم.

در تریلر جدیدی هم که از این سریال منتشر شده، چیزی از روند داستانی فصل جدید گفته نمی‌شود؛ اما دیدن آن برای طرفداران سریال مردگان متحرک هیجان‌انگیز خواهد بود. فصل هفتم این سریال در مهر ماه به نمایش در می‌آید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید:

البته اگر دوست دارید دنیای این سریال را در قالب بازی تجربه کنید، بد نیست به سراغ مجموعه بازی‌های The Walking Dead بروید که تا این لحظه ۲ فصل از آن منتشر شده و فصل سوم از در پاییز امسال راهی بازار می‌شود.

‌‌‌‌

منبع:‌ The Verge

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه