آمازون اولین کتاب‌فروشی فیزیکی‌اش را باز می‌کند

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کتاب

آمازون برای اولین بار یک فروشگاه فیزیکی و قابل لمس راه‌اندازی می‌کند.

کتاب‌ها براساس داده‌ها و آمار آمازون مثل امتیازهای نقد و بررسی، میزان فروش، محبوبیت در Goodreads موجود خواهند شد.

وقتی که آمازون در ابتدا راه‌اندازی شد، فقط یک هدف ساده داشت که آن هم یک فروشگاه آنلاین کتاب بود. در این فروشگاه می‌توانستید انواع کتاب را مرور و کتاب مورد نظر را انتخاب کنید و بخرید و سپس دم در منزل تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی دیگر مجبور نیستید حتما از خانه بیرون بزنید، محصول مورد نظرتان را به راحتی از طریق اینترنت می‌توانید خرید کنید. اما نکته‌ی جالب این است که آمازون در مسیری متفاوت با رسالت‌اش قدم برداشته و یک کتاب‌فروشی فیزیکی در سیاتل افتتاح کرده است.

این کتاب‌فروشی در فروشگاه University Village در سیاتل باز خواهد شد و عمدتا کتاب خواهد فروخت. البته یک تفاوت مهم با کتاب‌فروشی‌های عادی خواهد داشت و آن، این است که کتاب‌ها براساس داده‌ها و آمار آمازون مثل امتیازهای نقد و بررسی، میزان فروش، محبوبیت در Goodreads موجود خواهند شد. پایین هر کتاب یک کارت نقد و بررسی گذاشته شده که امتیاز و ارزیابی حداقل یک مشتری را نشان می‌دهد.

قیمت کتاب‌ها مشابه قیمت آنها در آمازون خواهند بود. همچنین در این فروشگاه بعضی از محصولات آمازون مثل کتاب‌خوان‌های الکترونیکی کیندل و Fire TV در کتاب‌فروشی به نمایش گذاشته خواهند شد.

شایعات مربوط به فروشگاه فیزیکی آمازون سال‌هاست که به گوش می‌خورد. درواقع سال گذشته، این شرکت فروشگاهی را در نیویورک سیتی راه‌اندازی کرد که کاربرد یک انبار یا چیزی شبیه به آن را داشت. اما این کتاب‌فروشی که در سیاتل باز کردند، اولین فروشگاه فیزیکی این شرکت است.

amazon_bookstore_5 amazon_bookstore_3 amazon_bookstore_2 amazon_bookstore_1 amazon_bookstore_4

منبع: Amazon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه