اپلیکشین Prisma رسما برای اندروید عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی ویرایش عکس Prisma در مدت زمان کمی توانست به محبوبیت زیادی روی سیستم عامل iOS دست پیدا کند. برنامه‌ای که عکس‌ها را به شکلی هنرمندانه ویرایش می‌کند. در حالی که نسخه‌ی آزمایشی آن در چند روز گذشته برای برخی گوشی‌های اندرویدی عرضه شده بود، اکنون نسخه‌ی نهایی آن منتشر شده و کاربران پلتفرم‌های اندرویدی هم می‌توانند با جادوی این نرم‌افزار ویرایش عکس کار کنند.

اپلیکیشن Prisma با ۳۶ فیلتر مختلف برای پلتفرم‌‌های اندرویدی عرضه شد.

این برنامه یکسری فیلترهای زیبا روی عکس‌های شما قرار می‌دهد تا عکس‌ها به نقاشی تبدیل شوند. این برنامه به شکل بسیار هوشمندانه و زیبایی این کار را انجام می‌دهد و به همین دلیل یک سرو گردن بهتر از اپلیکیشن‌های مشابه عمل می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید عکس‌های منحصر به فردی تهیه کنید و آن‌ها را در اینستاگرام و یا فیسبوک به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر ۳۶ فیلتر مختلف برای این برنامه در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را روی عکس‌های خودتان قرار دهید. تنها کافی است دقایقی با این برنامه کار کنید تا دل کندن از آن سخت شود. اگر دوست دارید عکس‌های جذابی داشته باشید، حتما Prisma را روی گوشی یا تبلت اندرویدی خودتان نصب کنید. البته کار کردن با این برنامه هم چندان پیچیده نیست و به سرعت با ترفند‌های آن آشنا خواهید شد.

Google_Play_Download_Button App_Store_Download_Button

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    سرعت به شدت پایین 🙁

  2. Avatar ali

    اینکه خیلی سرعتش پایینه،یک ساعته یه دونه عکس هم باهاش نتونستم بسازم با این که سرعت نتم بالاس
    سرورش خیلی شلوغه!!!!!!!!!!!!

  3. Avatar امین

    خوبه بد نیست،معمولیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه