اپل و اپلیکیشنی برای مهاجرت از iOS به اندروید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید به iOS

شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد اپلیکیشنی تولید کند که به‌وسیله‌ی آن کاربران آیفون بتوانند به‌راحتی به دستگاه‌های اندرویدی مهاجرت کنند. هر چند این موضوع کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما گویا اپل با فشار اپراتورهای تلفن‌ همراه تصمیم به چنین کاری گرفته است.

اواخر تابستان بود که اپل اولین اپلیکیشن اندرویدی‌اش را بر روی گوگل پلی (Google Play) منتشر کرد. این اپلیکیشن Move to iOS نام داشت و به کاربران کمک می‌کرد تا بدون دردسر از دستگاه اندرویدی‌شان به آیفون مهاجرت کنند. اپلیکیشن Move to iOS کاری می‌کرد که تصاویر، پیام‌ها و محتوای گوشی اندرویدی کاربر، مثل آب خوردن به آیفون منتقل بشوند. حتی این اقدام اپل با ریشخند برخی کاربران اندروید روبه‌رو شد. حالا وب‌سایت انگلیسی Telegraph خبری منتشر کرده که اپل می‌خواهد درست عکس این اپلیکیشن را تولید کند. یعنی اپلیکیشنی بسازد که به‌کمک آن کاربران آیفون به‌سادگی اطلاعات گوشی خود را به دستگاه اندرویدی جدیدشان منتقل کنند. احتمالا اپلیکیشن جدید اپل امکان انتقال شماره تماس‌ها، موسیقی‌ها و تصاویر را به گوشی اندرویدی فراهم خواهد کرد.

آیفون

ظاهرا اپراتورهای تلفن ‌همراه گه گوشی‌هایی را تحت قرارداد به کاربران می‌فروشند، چنین تقاضایی را از اپل کرده‌اند. شرکت‌های مخابراتی نگران این موضوع هستند که کاربران آیفون، به‌دلیل سخت بودن انتقال اطلاعات، هیچ‌وقت به دستگاه‌های اندرویدی ارایه‌شده توسط این شرکت‌ها روی خوش نشان ندهند.

به احتمال زیاد، شرکت اپل برای پیشگیری از پیش آمدن مشکلات حقوقی، این تصمیم را عملی می‌کند. اپل هنوز تولید اپلیکیشن را تایید نکرده ولی بر اساس گزارش سایتTelegraph ، اپل به درخواست شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی پاسخ مثبت داده است.

منبع: The Telegraph

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    شایعه اس …
    هیچ وقت اپل همچین کاری نمی کنه

  2. Avatar Alireza Habibzadeh

    اپل شده همش پول
    پول پول پول

  3. Avatar AliReza

    عمرا کسی ک IOS کار میکنه بیاد تو محیط سراسر لگ و کندی اندروید

    1. Avatar arash

      فعلا که پردازنده و پنل آیفون را سامسونگ اندرویدی میزنه و بالا نوشته اپل جواب مثبت داده خوب بخونش بعدشم من ی ی گوشی اندرویدی معمولی دارم و تا حالا هیچ لگی یا مشکلی واسم پیش نیومده ..این ایفونه که هرجا بری با جیلبرینگ که خودش یعنی هک هستش راحت ب ی بچه هم بدی واست جلبرینگ میکنه بلوتوثش هم قابل هکه..په اینقده نمیدونی و با اندروید کار نکردی لگ مگ نکن و اول برو با ی گوشی اندرویدی کار کن بعد بیا از لگ صوبت کن باشه کوچولو ..آفرین بچه خوب.

  4. Avatar پدرام

    اپل افتاده تو سرازیری.

    1. Avatar بی نام

      منظورت از سرازیری چیه ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه