اکتیویژن بلیزارد استودیوی سازنده‌ی بازی کندی کراش را خرید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امکان دارد عنوان کندی کراش (Candy Crush) را بازی کرده باشید یا فردی را دیده باشید که مشغول تجربه‌ی آن بوده است. به‌تازگی شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) اعلام کرد که استودیوی سازنده‌ی این بازی را خریداری کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، اکتیویژن بلیزارد با مبلغ ۵٫۹ میلیارد دلار استودیوی سازنده‌ی بازی کندی کراش را خریداری کرده است.

شرکت اکتیویژن بلیزارد در سایت خودش اعلام کرد که استودیوی King Digital را با قیمت ۵٫۹ میلیارد دلار خریداری کرده است. بد نیست بدانید که آمازون با قیمت ۹۷۰ میلیون دلار سایت Twitch را خرید و فیسبوک هم به مبلغ ۲ میلیارد دلار شرکت Oculus VR و با قیمت ۱۹ میلیارد دلار برنامه‌ی WhatsApp را خرید. همچنین شرکت مایکروسافت هم با پرداخت مبلغ ۲٫۵ میلیارد دلار شرکت سازنده‌ی بازی Minecraft را خریداری کرد. از آنجایی که بازی کندی کراش علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و درآمد قابل توجهی را به دست آورده، شرکت اکتیویژن بلیزارد خرید خوبی را انجام داده است.

candy crush

شرکت اکتیویژن بلیزارد مجموعه بازی‌های Skylanders، World of Warcraft، Hearthstone، Call of Duty و Destiny را راهی بازار می‌کند. بازی کندی کراش با داشتن خریدهای درون برنامه‌ای می‌تواند درآمد قابل ملاحظه‌ای را برای این شرکت به همراه بیاورد.

منبع: Activision

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    سلام.من دوتا کلک به قسمت جایزه ای این بازی زدم. همون cake climb
    باگ خیلی جالبیه و اگه تو دنیا بفهمن سرو صدا میکنه . بهشون ایمیل دادم بهم جایزه بدید تا بهتون بگم فعلا جوابی نیومده :v
    شما هم بهشون بگین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه