ایسر از یک گوشی ۱۰ هسته‌ای مخصوص بازی رونمایی کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ایسر در اولین روز نمایشگاه IFA در کنار مجموعه‌ای از گجت‌های مختلف، از یک گوشی مخصوص بازی هم رونمایی کرد. این گوشی «پردتور ۶» (Predator 6) نام دارد. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، پردازشگر ۱۰ هسته‌ای آن است.

امروز در برلین آلمان و در کنفرانس شرکت ایسر، از یک گوشی مخصوص بازی با نام Predator 6 رونمایی شد. این تلفن هوشمند اندرویدی از یک پردازشگر ۱۰ هسته‌ای بر روی تراشه‌ی مدیاتک بهره می‌برد. در ضمن این گوشی به ۴ گیگابایت رم مجهز شده. هنوز اطلاعات کاملی در مورد این گوشی منتشر نشده است، اما از روی اسم گوشی می‌توان حدس زد که نمایشگرش ۶ اینچی است. دوربین اصلی این گوشی هم ۲۱ مگاپیکسلی است.

ایسر ۲

همان‌طور که گفتیم، این گوشی برای بازی‌کننده‌ها طراحی و تولید شده است؛ از این رو، ایسر در آن از چهار بلندگوی قوی استفاده کرده. به‌علاوه این‌که کاربران در هنگام بازی می‌توانند از ویبره‌های قدرتمند در بدنه‌ی دستگاه لذت ببرند.

هنوز اطلاعات ما از گوشی Predator 6 کامل نیست. باید دید این مشخصات فنی تا چه حدی تجربه‌ی بازی با تلفن‌های هوشمند را ارتقا می‌دهند.

‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    ایا ازده هسته نهایت استفاده میکنن تو همین سایت نوشته هیچ بازی واپلیکیشنی نیومده که از هشت هسته استفاده کنه حالا شاید یه بازی واسش ساختن که از ده هسته استفادهکنه حتا کلشاو کلنس با اون هوش مصنیش بامقدارNFC نتونس

  2. Avatar nima

    ایول ایسر
    عجب چیزی زده…خیلی خوشحال شدم…کاش قیمتش زودتر معلوم بشه…واقعا خوشم اومد..

  3. Avatar کوروش سقانژاد

    قیمت شو هنوز اعلام نکردن؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه