ایسوس Zen Watch 2 را معرفی کرد

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسوس ساعت Zen Watch 2 را چند ماه پیش معرفی کرده بود، اما امروز در نمایشگاه IFA این ساعت هوشمند را به نمایش درآورد.

ایسوس در نمایشگاه IFA نسل جدید ساعت هوشمند Zen Watch را معرفی کرد. این ساعت هوشمند Zen Watch 2 نام دارد.

این ساعت هوشمند در دو اندازه راهی بازار خواهد شد. مدل ۴۹ میلی‌متری این ساعت که یک صفحه نمایش ۱.۶ اینچی برای آن در نظر گرفته شده، با قیمت ۱۶۹ یورو (۱۹۰ دلار) در اروپا به فروش می‌رسد. مدل ۴۵ میلی‌متری این ساعت که یک صفحه نمایش ۱.۴۵ اینچی دارد هم با قیمت ۱۴۹ یورو (۱۷۰ دلار) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. نسل اول ساعت Zen Watch از معدود ساعت‌های هوشمندی به شمار می‌رود که قیمت بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده بود. به همین دلیل ایسوس سعی کرده، قیمت پایینی را برای نسل جدید این ساعت در نظر بگیرد.

Asus-Watch-2

هر دو مدل ساعت ۲ Zen Watch از یک صفحه نمایش با کیفیت AMOLED بهره می‌برند. بلوتوث ۴.۱ و Wi-Fi از ویژگی‌های این ساعت به حساب می‌آیند. برای این ساعت از یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰ و ۵۱۲ مگابایت رم استفاده شده است. همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است. ایسوس گفته که باتری این ساعت تا دو روز کار می‌کند. با توجه به گفته‌های ایسوس باتری این ساعت در مدت زمان ۳۶ دقیقه بیش از ۵۰ درصد شارژ می‌شود.
این ساعت در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و رز گلد به فروش می‌رسد. ساعت هوشمند Zen Watch 2 در مهر ماه راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این ساعت را مشاهده کنید:

Asus-Watch-3 Asus-Watch-6 Asus-Watch-5 Asus-Watch-4

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه