اینستاگرام امکانات جدید خود برای تبلیغات را معرفی کرد

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام امکانات جدیدی را برای اکانت‌های مربوط به کسب‌وکار معرفی کرد. این اکانت‌ها با استفاده از امکانات جدید می‌توانند برای بهتر دیده شدن در چشم مشتریان بالقوه تصمیم بگیرند.

پروفایل تجاری در اینستاگرام به شرکت‌ها امکان می‌دهد درمورد این‌که مشتریان چطور به آن‌ها دسترسی داشته باشند، تصمیم بگیرند.

این شبکه‌ی اجتماعی اعلام کرده قابلیت‌های جدید برای کسانی‌که در حال حاضر یک پروفایل تجاری در سایت دارند، در دسترس خواهد بود. پروفایل تجاری به این شرکت‌ها امکان می‌دهد درمورد این‌که مشتریان چطور به آن‌ها دسترسی داشته باشند، تصمیم بگیرند؛ مخاطبان یا درواقع مشتریان می‌توانند با لمس دکمه‌ی “contact”، گزینه‌ی تماس، پیامک یا ایمیل را انتخاب کنند. همچنین با ورود قابلیت‌های جدید می‌توان مسیریابی و نقشه را هم برای مشتریان بالقوه درنظر گرفت.

در کنار این‌ها، پروفایل‌های تجاری می‌توانند یک پست اینستاگرامی‌ با تعداد بیننده‌های زیاد را تبدیل بهاعلام کرده قابلیت‌های جدید برای کسانی‌که در حال حاضر یک پروفایل تجاری در سایت دارند” تبلیغات کنند. حتی می‌توان تصمیم‌ گرفت که چه کسانی جزو مخاطبان هدف باشند. این تصمیم را در عین حال می‌توان به خود اینستاگرام هم واگذار کرد.

در نهایت پست مذکور می‌تواند تا هر زمانی که شرکت بخواهد به شکل تبلیغات ظاهر شود و بعد دوباره به حالت قبلی برگردد. اینستاگرام جامعه‌ی آماری مخاطبان را هم در اختیار این پروفایل قرار می‌دهد.

ابزارهای جدید اینستاگرام، به‌غیر از قابلیت‌های نرم‌افزاری، راهنمایی‌های مهمی را هم در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهند. همه‌ی کسب‌وکار‌های کوچک یا بزرگی که می‌خواهند تجارت خود را از طریق صفحه اینستاگرام‌شان رونق ببخشند، می‌توانند از این راهنمایی‌ها استفاده کنند.

این امکانات تا اواسط تیرماه برای کشورهای آمریکا، استرالیا، نیوزیلند ارایه می‌شود و تا آخر پاییز امسال در اختیار کاربران سراسر جهان خواهد بود.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه