بات تلگرام بسازید؛ جوایز میلیونی بگیرید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام برای تشویق سازندگان بات‌ها برای این پلتفرم، اخیرا اعلام کرده موسس این شرکت پاول دورف یک میلیون دلار به توسعه‌دهندگان و سازندگان بات‌ها جایزه خواهد داد.

براساس اعلام تلگرام هر یک از برندگان جایزه، ۲۵ هزار دلار دریافت می‌کنند. با توجه به رقم یک میلیون دلاری اعلام شده در واقع ۴۰ توسعه‌دهنده برنده جوایز ۲۵ هزار دلاری تلگرام خواهند شد. واجدین شرایط باید ابتدا بات‌ها را بسازند و سپس آنها را در فروشگاه بات تلگرام (Telegram Bot Store) قرار دهند. این حرکت تلگرام از این نظر هوشمندانه است که از طریق آن بیش از ۴۰ بات جدید برای کاربرانش فراهم خواهد کرد.

2

طبق اعلام تلگرام آخرین فرصت جهت شرکت در این رقابت شنبه ۱۱ دی (پایان سال میلادی ۲۰۱۶) خواهد بود.

تلگرام درباره ویژگی‌هایی که بات‌های این رقابت باید داشته باشند هم توضیحاتی داده. تاکید این اپلیکیشن پیام رسان بر سرعت، قابلیت استفاده عمومی و قابلیت استفاده در حالت درون خطی (inline mode) است. تاکید بر سرعت بات البته بیشتر از ویژگی‌های دیگر بوده است.

حوزه‌هایی چون هوش مصنوعی، یکپارچه سازی، پردازش زبان طبیعی و ابزار‌سازی برای سازندگان بات‌ها از جمله حوزه‌هایی هستند که تلگرام برای تمرکز بیشتر توسعه‌دهندگان بر آنها، معرفی کرده است با این حال بات ساخته شده می‌تواند در این زمینه‌ها فعالیت نکند.

‌‌

منبع: Telegram

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حمیدرضا

    تلگرام با این کار در زمینه درآمد زایی قدم بر میداره

  2. Avatar saeed

    چقدر میشه به تلگرام اعتماد کرد ؟ حقیقت داره که هک شدنی نیس ؟

    1. Avatar Mr. Potato

      تقریبا ، هک بصورت کد نویسی نداره ولی میتونن با شیوه های سنتی هکت کنن برای جلوگیری از این موضوع میتونید تلرگامتون رو دو مرحله ای کنید

    2. Avatar Makluas

      نه حقیقت نداره …… به شخصه اکانتم یه بار هک شد و تقریبا آبروم رفت

  3. Avatar امین

    اونوقت خودش این پولو از کجا میاره؟!!!

  4. Avatar امیر

    تلگرام داره خودشو خفه میکنه که بیاد بالا چون فقط ایران و روسیه محبوبیت اصلی این پیام رسان است. ولی موفقیتی نخواهد داشت چون اطمینانی به این پیام رسان وجود ندارد در دنیا….

    1. Avatar Mr. Potato

      اره ولی نسبت به بقیه پیامرسان ها خیلی قابلیت داره ، بات و کانال هاش واقعا عالی هستند ، قابلیت ساخت نرم افزار عالیه و باهاش نرم افزار هایی مثه موبوگرام رو میشه ساخت. مثلا من کمیک بوک هایی که روی کانال ها هست رو توی موبوگرام میزنم توی لیست دانلود و مثل ای دی ام با زمان دلخواه دانلود شروع میشه ، در کل من میخوام برم بات ام رو بسازم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه