با بازی‌های جدید هدست پلی‌استیشن VR آشنا شوید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه
pla

شرکت سونی محصول جدیدی به نام پلی‌استیشن VR دارد. یک هدست واقعیت مجازی که قبلا به نام Project Morpheus شناخته می‌شد. این شرکت هفته‌ی گذشته در همایش هفته‌‌ی بازی پاریس (Paris Games Week) یک کنفرانس خبری برگزار کرد که در آن بازی‌های مختلفی به نمایش درآمدند. نکته‌ی جالب توجه در این کنفرانس معرفی بازی‌های مختلف برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR بود. بازی‌های مختلف در سبک‌های گوناگون برای این دستگاه ساخته شده‌اند و بازی‌کننده‌ها می‌توانند تجربه‌های مختلفی در استفاده از این هدست به‌دست بیاورند.

درحالی که انتظار می‌رود این عنوان‌ها در پاییز سال ۲۰۱۶ راهی بازار شوند، نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم.

Until Dawn: Rush of Blood

بازی Until Dawn مدتی پیش برای کنسول پلی‌استیشن۴ راهی بازار شده بود. یک بازی ترسناک که در آن المان‌های ماجراجویی و صحنه‌های بسیار خشن قرار گرفته بود. سونی نسخه‌ی جدیدی از این عنوان به نام Rush of Blood را معرفی کرد. فضای بازی با چیزی که قبلا مشاهده کرده بودیم بسیار متفاوت است و بازی‌کننده‌ها یک روند اکشن را دنبال خواهند کرد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی منتشر نشده، اما سونی این نسخه را به عنوان یک DLC برای بازی اصلی منتشر خواهد کرد.

Rigs: Mechanized Combat League

در بازی Rigs کنترل روبات‌های مختلف را به دست می‌گیرید و با آن‌ها به جنگ روبات‌های دیگر خواهید رفت. این بازی در ابتدا برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در حال ساخت بوده و اکنون برای پلی‌استیشن VR عرضه می‌شود. این عنوان را می‌توان به شکل شش نفره بازی کرد و بازی‌کننده‌ها با مودهای مختلفی مواجه می‌شوند. تجربه‌ی یک بازی چندنفره با هدست پلی‌استیشن VR هم در نوع خودش هیجان‌انگیز خواهد بود. البته این عنوان یک رقیب جدی به نام EVE Valkyrie را در کنار خودش مشاهده خواهد کرد.

rigs
rigs
rigs
rigs
rigs

Robinson: The Journey

استودیوی Crytek سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Crysis در حال ساخت عنوان Robinson: The Journey است. ماجراهای این بازی در سرزمین دایناسورها رخ می‌دهند و اولین دموی آن هم در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود. بازی‌کننده‌ها کنترل شخصیتی به نام رابینسون را به‌دست می‌گیرند که در دنیای وحشی دایناسورها حضور دارد. استودیوی سازنده اعلام کرده که هیچ‌کدام از تریلرهای منتشر شده از این عنوان مربوط به روند بازی نمی‌شوند.

Robinson: The Journey

Battlezone

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Battlezone که برای کنسول Atari عرضه شده بود، برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR‌ منتشر خواهد شد. در این بازی باید با تانک‌های مختلف مبارزه کنید. بازی گرافیک ساده و جالبی دارد.

Battlezone
Battlezone
Battlezone
Battlezone
Battlezone

Gran Turismo جدید با مضامین اضافی

نسخه‌‌ی جدید مجموعه بازی‌های Gran Turismo دارای مضامینی است که با هدست واقعیت مجازی سونی کار می‌کنند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌‌ی این موضوع منتشر نشده است.

Gran Turismo

Tekken 7

بازی Tekken 7 که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای دنیا به شمار می‌رود هم دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توان آن‌ها را با هدست پلی‌استیشن VR تجربه کرد.

tekken 7

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar یاااااااااااااااا

    ۸۰۰ دلار داداش من فول تو بازار خریدم ۳ میلیون ۲۰۰ بازی هام تکرای شده این بازی هاشم پیدا نمیشه اگه میشه یه بازی برام بدید فوق اعلده هست کیفیتش و ادم احساس میکنه توی اونه

  2. Avatar علی

    پلی استیشن VR تجلی رویا های من از کودکی تا به امروزه

    1. Avatar حسین

      یک کارن گرافیک بود به نام Vodo که یکی عینک همراه خودش داشت . البته من هیچ وقت موفق به خریدش نشدم ولی میگفتن یک پرده سینما در فاصله ۶۰ متری به ارتفاع ۶۰ متر تولید میکنه

  3. Avatar کوروش سقانژاد

    قیمت تقریبی “پلی استیشن VR” رو میشه بگین؟

    1. Avatar behrooz

      ۴۰۰ دلار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه