Dark Souls 3 عرضه شد؛ امتیازات بازی را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Dark Souls 3

بازی «ارواح تاریک۳» (Dark Souls 3) که یکی از مورد انتظارترین عنوان‌های سال ۲۰۱۶ به شمار می‌رود، برای ایکس باکس وان ، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راهی بازار شد.

سومین قسمت از مجموعه بازی‌های ارواح تاریک راهی بازار شد.

البته نسخه‌ی ژاپنی این بازی کمی زودتر راهی بازار شده بود؛ اما اکنون تمام بازی‌کننده‌ها در سرتاسر دنیا می‌توانند این عنوان را تجربه کنند. بازی Dark Souls 3 تجربه‌ای تاریک‌تر را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد تا آن‌ها با چالش‌های بیشتری مواجه شوند.

مجموعه بازی‌های Dark Souls به دلیل سختی بالا و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودشان جلب کرده‌اند. قسمت سوم این مجموعه بازی‌ها هم مانند قسمت‌های قبلی خواهد بود و مبارزه با دشمنان و هیولای مختلف هسته‌ی اصلی بازی را تشکیل داده است.

شرکت «باندای نامکو» (Bandai Namco) مدتی پیش نسخه‌های ویژه‌ی این بازی را معرفی کرد که هر کدام آن‌ها آیتم‌های مختلفی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید با این عنوان بیشتر آشنا شوید، می‌توانید تریلری که پیش از عرضه‌ی آن منتشر شد را هم مشاهده کنید.

البته استودیوی باندای نامکو قبل از عرضه‌ی این عنوان یک بازی موبایلی به نام Slashy Souls را برای سیستم‌های اندروید و iOS عرضه کرده بود. این بازی فضای مجموعه بازی‌های Dark Souls  را در قالب یک بازی کلاسیک به نمایش در می‌آورد.

در ادامه می‌توانید برخی از امتیازاتی که این بازی تا این لحظه دریافت کرده را مشاهده کنید:

GameSpot — 8/10

IGN — 9.5/10

PC Gamer — 94/100

HardcoreGamer — 4.5/5

RPG Site — 9/10

(Jimquisition — 9/10 (PC), 8/10 (PS4

Destructoid — 8.5/10

Polygon — 7/10

‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه