مردی ادعا می‌کند که گوشی آیفون‌اش خودبه‌خود آتش گرفت

۱۶ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مردی ادعا می‌کند که گوشی آیفون در جیب شلوارش ناگهان آتش گرفت.

شنیدن خبر آتش گرفتن خودبه‌خودی گوشی‌های موبایل چیز تازه‌ای نیست؛ در واقع از وقتی که باتری گوشی‌ها یون لیتیومی شده، این اتفاق بارها افتاده است.

باتری‌های یون لیتیوم طوری هستند که در صورت خراب شدن، احتمال باد کردن و ترکیدن آن‌ها زیاد است. اخیرا هم مردی این خبر را منتشر کرده که گوشی آیوفن‌اش در جیب شلوارش آتش گرفته است.

شنیدن خبر آتش گرفتن خودبه‌خودی گوشی‌های موبایل چیز تازه‌ای نیست؛ در واقع از وقتی که باتری گوشی‌ها یون لیتیومی شده، این اتفاق بارها افتاده است.

او که خودش را به اسم «راکی» (Rocky) معرفی کرده، در تعریف ماجرا به شبکه‌ی WSBTV گفت که در پارکینگ عمومی فروشگاه Home Depot در حال گذاشتن وسایل داخل ماشین‌اش بوده که متوجه می‌شود دود از جیب شلوارش بلند شده است. او متوجه شد که گوشی‌اش آتش گرفته و تنها کاری که به فکرش رسید این بود که شلوارش را در بیاورد و سریع در گوشه‌ای پناه بگیرد، چون فکر می‌کرد که ممکن است منفجر شود. اما گوشی فقط در جیب شلوار آتش گرفت و سوخت.

خوشبختانه بدن این مرد آسیبی ندیده و باعث تعجب است که این مرد قصد ندارد از این بابت از شرکت اپل شکایت کند؛ چون معمولا در چنین مواقعی این کار را می‌کنند.

راکی می‌گوید که گوشی موبایل خود را از یک فروشگاه معتبر خریده و اپل اعلام کرده که در حال پیگیری و بررسی موضوع است.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. دانیال

    آقایون شما قرار شد نظر تون رو درباره این فردی که ادعا کرده گوشیش خود به خود آتش گرفته نظر بدید نه این که این جا با جرو بخث بکنید
    از این آدم هایی که فقط دوست دارند محبوب بودن شرکت هایی دیگه رو مثل اپل و سامسونگ پایین بیارند زیاده .گول این جور حرف ها رو نخورید چون از این چرت و پرت ها زیاده ولی اپل کم تر از سامسونگ گوشی هاش آتیش میگریره مثال برای سامسونگ سامسونگ گلگسی s6که زیر بالش یک دختر آتیش گرف من این خبر رو نه از سایت دیجیکالا دیدم و نه تو سایت جی اس ام این جور خبر ها رو شما باید تو سایت های خارجی ببینید البته اگه به زبان فارسی تسلط داشته باشید

    1. Ali S

      نه آقا تعداد آیفونایی که میترکن خیلی بیشتر از سایر برند هاست

  2. Ali S

    بازم یک تعصب دیگه .
    شما نه نظر منو درست خوندید نه نظر خودتونو!!
    وقتی میگید ماجرای انفجار تبلیغاتی بوده یعنی چی میشه خودتون منظورتون از اون حرفا رو بگید؟؟
    من تمام مدارک موثقمو تو نظر قبلی اعلام کردم.شما مقل اینکه نخوندید.شما هم مدارکتونو از آتیش گرفتن سامسونگ و نمایششی بودن انفجار و جالبتر از همه سازمان های خیریه اپل !نشون بدید.
    شما فکر کردید چرا انقد تیم کوک از انتشار فیلم استیو جابز حرص و جوش خورد؟چون مدارکی رو افشا کرد که احتمالا شما رو هم راضی کنه.استیو تو کارخانه های چین کودکان بی سرپرست رو به خدمت میگرفت و بهشون حقوق نمیداد.این یکی از مدارکیه که میخواید.
    من که فقط دارم حرف زدن شما رو میبینم.مدارکتون یادتون نره
    دیجی جون ثبتش کن مرسی

  3. امیر

    واقعا آدم نظراتو میخونه خنده اش میگیره , اون سامسونگی که شما میگی خودش چندین بار سابقه ی آتش گرفتن داره و فقط آیفون آتش نگرفته و تازه همه هم میدونند که اون حرکت کاملا تبلیغاتی بوده که یه گوشی سامسونگ جون کسیو نجات داده , اگه میشه یه مدرکی بده از این حرفی که سامسونگ به کودکان یتیم کمک میکنه و اپل به “رژیم صهیونیستی” تا کودکانو یتیم کنه , نمیدونم چرا اینقدر بعضی ها با تعصب میان اینجور بی مدرک و بی منطق از یه شرکت دفاع میکنن.

    1. علی جوادی

      امیر اقا تا الان بیشترین آمار آتش گرفتن و ترکیدن مربوط به اپل بوده…سامسونگ هم در ایران موسسات خیریه ای داره و هم داره به آفریقا و خیلی از کشورها کمک مالی میکنه…شما اطلاعاتت به روز نیست ما گناه نداریم…اخبار دی جی کالا رو اگه قبلا چک میکردی متوجه میشدی؟خواهشا ثبت بشه دی جی جون

      1. امیر

        انگار الان شرکت اپل هیچ موسسه خیریه ای نداره و کمک مالی نمیکنه , بعدشم بنده به همون قدری که شما سایت خبری دنبال میکنی منم همونقدر پیگیر هستم , اخبار همین سایت و سایت های دیگه رو روزانه چک میکنم و تو همه ی سایت ها هم نگاه کنی همه جوره خبر راجب هر گوشی هست و مختص یک برند نیست , گوشی های نکسوس هواوی یه مشکل دارن (منظورم آتش گرفتن نیست) گوشی های سونی داغ میکنن گوشی های سامسونگ سابقه آتش گرفتن دارن و صد البته اپل هم همینطور , قرار نیست یه برندی رو بکوبیم.

    2. Ali S

      موردی که اینجا آدمو میخندونه نظر شما هست نه نظر من.
      واقعا شما تصور میکنید سامسونگ برای تبلیغ گوشیاش یک انفجار تروریستی ترتیب داده و به یک آقا گفته وایسا فلانجا تا ترکش این بمب بخوره به گوشیت!!!!!!!!؟؟؟؟؟
      مدرکم واسه حرفام دارم،سایت samsung.com مدارک لازم برای اثبات حرفمو داره.تو phone arena و خیلی از منابع خبری هم گفته شد که اپل چطور از اسراییل حمایت میکنه.
      حالا شما اگه مدرکی داری که اون انفجار نمایشی بوده بیا رو کن.مدارک من الان تو بنچ ها آماده است
      نمیدونم چرا بعضیا وقتی از اخبار دنیا خبر ندارن میان اینجا و از ی برند طرفداری میکنند.
      همین که تیم کوک میگه:اگه آیفون ندارید گوشیتونو بندازید دور تا ما باز یافت کنیم)مدرک خوبی واسه ظلم اپل هست.
      دیجی جون خواهشا ثبت کن

      1. امیر

        متاسفانه مثل همون نظرات قبلی , شما خونده نخونده اومدی حرف زدی رفتی , من کجا گفتم که سامسونگ اومده عملیات تروریستی انجام داده؟ من واقعا میخوام بدونم شما چطور از حرف های من چنین چیزی برداشت کردی؟ شما اگه مدرک داری رو کن منم میگم باشه ,من که فقط دارم حرف زدن میبینم از شما.

  4. Ali S

    این ور گوشی های سامسونگ داره جون آدما رو از انفجار های تروریستی نجات میده،این ور گوشی های اپل با انفجار ها و آتیش گرفتنشون جون آدما رو به خطر میندازه.
    این ور سامسونگ داره از کودکان یتیم سراسر جهان از جمله ایران کمک میکنه،اون ور اپل پولاشو میده به رژیم صهیونیستی تا کودکانو یتیم کنه.
    فرق این دو تا شرکت همینه.

  5. نادر

    در نهایت اپل پس از بررسی های موشکافانه به این نتیجه میرسه که باتری توسط یکی از شرکای تجاریش ساخته شده و نه توسط خود اپل و بنابراین استانداردهای خفن اپل را مراعات ننموده است:)))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه