با نادین راس، شخصیت جدید Uncharted 4 آشنا شوید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ناتان دریک در Uncharted 4

استودیوی «ناتی داگ» هم در مراسم The Game Awards 2015 و هم در همایش PlayStation Experience تریلرهای جدیدی از بازی Uncharted 4 منتشر کرد.

نادین راس یکی از شخصیت‌های جدیدی است که در بازی Uncharted 4: A Thief’s End حضور دارد.

در یکی از این تریلرها شخصیت «ناتان دریک» پس از سال‌ها برادرش را می‌بیند و در تریلر دیگر با دختری به نام «نادین راس» (Nadine Ross) مواجه می‌شود. نادین یک دختر اهل آفریقای جنوبی است که رهبری یک گروه خلافکار به نام Shoreline را به عهده دارد. این گروه توسط پدر نادین به وجود آمده است.

«لورا بیلی» (Lora Bailey) به عنوان صدا پیشه و هنرپیشه‌ی این شخصیت در بازی حضور پیدا کرده است. بیلی یکی از صداپیشه‌های مطرح صنعت بازی به شمار می‌رود که در بازی‌هایی مانند Halo 5 و Bioshock Infinite فعالیت کرده است. «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) کارگردان بازی Uncharted 4 گفته که بیلی از میان چند نفره دیگر برای صداپیشگی این شخصیت انتخاب شده و بعدا از او برای اجرای حرکات این شخصیت هم استفاده شد.

Nadine Ross در بازی Uncharted 4

دراکمن گفته افرادی که برای بازیگری و صداپیشگی در این بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند شخصیت‌هایی که در بازی حضور دارند، نیستند. به همین دلیل بیلی به عنوان بازیگر و صداپیشه‌ی یک شخصیت سیاه پوست انتخاب شده است.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۸ اسفند ماه برای کنسول بازی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه