بتمن: شوالیه آرکام تا چند هفته‌ی دیگر برای PC عرضه می‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماهی است که از عرضه‌ی «بتمن: شوالیه آرکام» روی رایانه‌های شخصی می‌گذرد. اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که تنها چند روز پس از عرضه‌ی بازی، شرکت سازنده‌اش فروش نسخه‌ی کامپیوتر را متوقف کرد. این چند ماه وقفه هم شاید باعث شده باشد که بازی را فراموش کرده باشیم، اما استودیوی بازی‌سازی «راک‌استدی» تمام این مدت را مشغول درست کردن بازی بوده است.

شرکت برادران وارنر گفته است که پایان ماه اکتبر، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی شوالیه‌ آرکام را برای خرید آماده خواهند کرد.

استودیوی بازی‌سازی راک‌استدی اخیرا گفته است که تا پایان ماه جاری میلادی، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی «شوالیه آرکام» را دوباره‌ برای فروش قرار خواهند داد.

دو سه هفته‌ی پیش یک بروزرسان برای کسانی که نسخه‌ی کامپیوتر را داشتند منتشر شد که بیشتر مشکلات بازی را رفع می‌کرد. یعنی بازی‌کننده‌ها دیگر مجبور نبودن به هنگام بازی کردن، بافت‌های بی‌کیفیت و کندی‌های بسیاری را تحمل کنند. البته تمام مشکلات حل نشده بود، برای همین هم استودیوی راک‌استدی زمان بیشتری را برای درست کردن بازی درخواست کرده است.

2015-06-23_00001-e1435060210789

خیلی از بافت‌ها به هنگام بازی کردن لود نمی‌شدند

شرکت بازی‌سازی برادران وارنر درباره‌ی وضعیت فعلی بازی گفته است: “در حالی که وضعیت اجرای بازی بسیار بهتر شده است، اما هنوز تیم‌ها مشغول ساخت بهینه‌سازهای بیشتری هستند. انتظار داریم تا پایان اکتبر، این بروزرسان‌ها آماده باشند. از آن زمان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برای فروش موجود خواهد بود.”

بتمن: شوالیه آرکام (Batman: Arkham Knight) در روز ۲۳ ژوئن سال جاری (۲ تیر) عرضه شد. بازی توانست نظر اکثر منتقدین را جلب کند و نمرات خوبی بگیرد. البته منتقدین نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ را بازی کرده بودند.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه