سونی شایعات مربوط به فروش بخش موبایل خودش را رد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی شایعات مربوط به فروش بخش موبایل خودش را رد کرد

کاز هیرایی (Kazuo Hirai) مدیرعامل سونی ماه گذشته گفته بود که اگر بخش موبایل این شرکت در سال ۲۰۱۶ به سود دهی نرسد، به راه‌های دیگری فکر می‌کند. این صحبت باعث شد که شایعات مختلفی درباره‌ی فروش بخش موبایل این شرکت منتشر شود؛ اما هیرایی در مصاحبه‌ای جدید تمام این شایعات را رد کرد و حتی به این موضوع اشاره کرد که سونی در آینده تراشه‌های مخصوص خودش را برای تلفن‌های همراه تولید خواهد کرد.

مدیرعامل سونی اعلام کرد که این شرکت وارد بازار تولید تراشه‌های موبایل خواهد شد.

قبلا شایعاتی منتشر شده بود که به تلاش سونی برای وارد شدن به بازار تولید تراشه‌های موبایل اشاره می‌کردند. به‌نظر می‌رسد که سونی در تلاش است تا بتواند بخشی از بازار تراشه‌های موبایل که در اختیار شرکت‌های کوالکام، مدیاتک و Spreadtrum Communications قرار دارد را به‌دست بیاورد. از آنجایی که سونی درباره‌ی این موضوع صحبت نکرده، شایعات مختلفی هم درباره‌ی آن منتشر شده است.

به‌تازگی کاز هیرایی در گفتگویی با سایت چینی PConline به این موضوع اشاره کرد که این شرکت به‌جای فروش بخش تولید تلفن‌های همراه به وارد شدن به بازار تولید تراشه‌های موبایل فکر می‌کند و احتمال دارد تا دو سال آینده اولین محصولات خودش را راهی بازار کند. هیرایی چند ماه پیش هم اعلام کرده که هرگز بخش موبایل سونی تعطیل و یا فروخته نخواهد شد.

کاز هیرایی مدیرعامل سونی

کاز هیرایی مدیرعامل سونی

البته شرایط سونی در قسمت‌های تولید تلویزیون و تلفن‌های همراه چندان جالب نیست و با ضررهای زیادی مواجه شده است.

هیرایی اعلام کرده بود که سونی می‌خواهد سود محصولات خودش را کاهش دهد و محصولات بیشتری را در حوزه‌های مختلف راهی بازار کند تا بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GforGames

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ابراهیم

    با به اوج رسیدن فروش شرکت های Huawei و همرده اونها در چین، بخصوص در مورد گوشی های میان رده و بالا رده، سونی، اچ تی سی و سامسونگ به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند و این تازه پیش لرزه هاست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه