برترین گوشی‌های دو سیم‌کارته‌ی بازار (تابستان ۹۴)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

آیا تابه‌حال به فکر خرید یک گوشی با امکان استفاده از دو سیم‌کارت بوده‌اید؟ شاید در سال‌های گذشته شرکت‌های سطح اول ساخت گوشی‌همراه، فقط دستگاه‌های میان‌رده‌ی خود را با امکان استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، تولید می‌کردند. اما امروز، بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا هم نسخه‌ی دو‌سیم‌کارته دارند. در این راهنمای خرید، شما را با این گوشی‌ها آشنا می‌کنیم. می‌خواهیم «بهترین دو سیم‌کارته‌های بازار مستقل از قیمت» را به شما معرفی کنیم.

تمامی گوشی‌های معرفی‌شده در این مقاله از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کنند.

‌‌‌‌

 ۱. ال‌جی G4

Mobile-Phone-LG-G-4-32G-Hammered-Patternc4423e

LG G4

احتمالا پرچم‌دار تازه‌وارد شرکت ال‌جی را می‌شناسید. «ال‌جی G4» با قاب پشتی چرمی و قوس خفیفی در طراحی ظاهری، جلوه‌ی زیبایی در دستان شما خواهد داشت. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ برای این گوشی درنظر گرفته شده است. این گوشی دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسل دارد. این دوربین علاوه بر دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، از قابلیت‌های کم‌نظیری مثل سنسور طیف رنگ، سنسور اندازه‌گیری تراز سفیدی و تنظیمات دستی گسترده‌ای برای استفاده در سطح حرفه‌ای بهره می‌برد. نمایشگری با اندازه‌ی ۵/۵ اینچ و رزولوشن ۲K برای ال‌جی G4 در نظر گرفته شده که به فن‌آوری «کوانتوم دیسپلی» هم مجهز شده است. این نمایشگر از شفافیت، روشنایی و وضوح مطلوبی برخوردار است، به‌گونه‌ای که تمام نیاز‌های کاربران را برآورده می‌کند. با خرید این گوشی، طراحی زیبا، دوربین کم‌نظیر، صفحه‌ی نمایش باکیفیت و دوسیم‌کارته بودن را در کنار هم در اختیار می‌گیرید. مطالعه‌ی نقد و بررسی «ال‌جی G4»

‌‌‌   ‌‌  3

‌‌‌

۲. سامسونگ گلکسی S6 مدل دو سیم‌کارت

Mobile-Phone-Samsung-Galaxy-S6-SM-G920FD-64GB-Dual-SIM-Wireless-Charger-Edition-Pack21bae7

Samsung Galaxy S6 Dual SIM

سامسونگ هم سعی کرد تا مدل دوسیم‌کارته‌ی پرچم‌دار امسال خود، یعنی «گلکسی S6» را خیلی سریع وارد بازار کند تا از رقابت گوشی‌های دوسیم‌کارته، عقب نماند. طراحان سامسونگ با استفاده از شیشه و فلز، گوشی زیبایی را ساخته‌اند. قاب پشتی شیشه‌ای و قاب دور فلزی، سیاست سامسونگ در استفاده از پلاستیک برای طراحی گوشی را به‌کلی تغییر دادند. این گوشی به نمایشگری ۵/۱ اینچی با رزولوشن ۲K مجهز شده و مقام اول تراکم پیکسلی را در مقایسه با رقبا در اختیار دارد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هم به نظر بسیاری منتقدان، بهترین دوربین حال حاضر موجود در بین تمامی گوشی‌های همراه است. پردازنده‌ی انحصاری سامسونگ توانسته تعادل خوبی بین سخت‌افزار و نرم‌ا‌فزار ۶۴ بیت برقرار کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به قابلیت شارژ وایرلس آن اشاره کرد که رغبت کاربران را برای خرید، بیشتر می‌کند. مطالعه‌ی نقد و بررسی «سامسونگ گلکسی S6»

‌‌‌2

‌‌‌

۳. سونی اکسپریا Z3 پلاس

Mobile-Sony-Xperia-Z4314698

Sony Xperia Z3 Plus Dual SIM

شش ماه پس از عرضه‌ی «اکسپریا Z3»، نوبت به معرفی گوشی جدیدی از جانب سونی رسید. این گوشی که با نام «اکسپریا Z3 پلاس» (Xperia Z3 Plus) شناخته می‌شود، با تغییرات فوق‌العاده در سخت‌افزارش در مقایسه با مدل قبلی، راهی بازار شد. اما دوربین، نمایشگر و حتی طراحی ظاهری بدون تغییر قابل توجه و محسوس، همان چیزی است که قبل‌تر در Z3 شاهدش بودیم. استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار ۳ گیگابایت رم، این گوشی را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی تبدیل کرده است. با توجه به این سخت‌افزار و البته قابلیت «ریموت پلی»، گوشی Z3 پلاس می‌تواند بهترین انتخاب ممکن برای طرفداران بازی‌های ویدیویی باشد. علاوه بر این قابلیت‌های جذاب، ضدآب بودن این گوشی و امکان استفاده از آن در محیط‌های مرطوب و حتی زیر آب، آن را به یکی از انتخاب‌های بی‌نظیر برای افراد علاقه‌مند به ورزش‌های آبی و علاقه‌مند به عکاسی تبدیل کرده است. مطالعه‌ی نقد و بررسی «سونی اکسپریا Z3 پلاس»

‌‌‌   ‌‌1

‌‌‌

۴. هواوی P8 مدل دو سیم‌کارت

Mobile-Huawei-P82be65b

Huawei P8 Dual SIM

پرچم‌دار هواوی در سال ۲۰۱۵ هم از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت سری P8 خود یعنی «هواوی P8» و «هواوی P8 لایت» (Huawei P8 lite) را به‌گونه‌ای طراحی کرده تا امکان استفاده از دو سیم‌کارت در آن‌ها وجود داشته باشد. هواوی P8 با توجه به‌اینکه لنز دوربینش از قاب پشتی بیرون نزده، باریک‌ترین گوشی در بین رقبا به شمار می‌رود. این گوشی با بدنه‌ی تمام فلزی‌اش، طراحی زیبایی دارد و در مقایسه با رقبا خوش‌ساخت‌تر  به نظر می‌رسد. برای این‌ گوشی، تراشه‌ی اختصاصی هواوی یعنی «های‌سیلیکون کیرین ۹۳۰» درنظر گرفته شده است. این تراشه، قدرت سخت‌افزاری قابل قبولی را به این گوشی بخشیده تا انجام بازی‌های سنگین با آن لذت‌بخش باشد. دوربینی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل در این گوشی استفاده شده و قابلیت‌های نرم‌افزاری خاصی به آن داده شده تا منحصربه‌فرد بودنش قابل توجه کاربران قرار گیرد. همچنین صفحه‌ی نمایش این گوشی هم ۵/۲ اینچی با رزولوشن Full HD است. مطالعه‌ی نقد و بررسی «هواوی P8»

4 (2) ‌‌‌

‌‌‌   ‌‌

۵. اچ‌تی‌سی وان M8 مدل دو سیم‌کارت

Mobile-HTC-One-M8-Dual-SIM0f9a60

HTC One M8 Dual SIM

به‌تازگی شرکت HTC اقدام به عرضه‌ی نسخه‌ی دوسیم‌کارته از گوشی محبوب سال ۲۰۱۴ خود یعنی «اچ‌تی‌سی وان M8» کرد. این گوشی را می‌توان یکی از تجربه‌های موفق HTC دانست. M8 یکی از پرفروش‌ترین‌های HTC در سال ۲۰۱۴ بود. اما مدل دوسیم‌کارته‌ی این گوشی بدنه‌ی تمام‌فلزی مستحکم و زیبایی دارد. نمایشگر این گوشی هم ۵ اینچی است و رزولوشن Full HD دارد. شاید خریدن این گوشی با درنظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری‌اش مثل اسنپ‌دراگون ۸۰۱ و دو گیگابایت رم، در مقایسه با سایر رقبا، کاری منطقی به نظر نرسد؛ اما می‌تواند، انتخاب خوبی برای طرفداران این برند تایوانی باشد. دوربین‌های دوگانه روی قاب پشتی و همچنین خوش‌دستی و رابط کاربری «سنس» می‌تواند دلایل قابل قبولی برای خرید این گوشی به‌حساب بیایند. مطالعه‌ی نقد و بررسی «اچ‌تی‌سی وان M8»

‌‌  5 (2)

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    درست همشون درست
    ولی مگه zenfon چشه ۴ گیگ رم دو سیم کارت cpu غول و ۶۴ گیگ مموری داخلی یه ۱۲۸ گیگ هم ساپورت میکنه باتری ۳۰۰۰ میلی امپر و در آخر قیمت زیر ۱۲۰۰ کدوم ابر هوشمند در این رنج قیمت سراغ دارین

  2. Avatar پیام

    به نظر من z3+ از بقیه خیلی بهتره

  3. Avatar کدر

    منم g 730 هواوی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه