نقد و بررسی ویدیویی اپل آیپد پرو در دیجی‌کالا مگ

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیپد پرو برای چه کسانی مناسب است؟ این تبلت به‌درد چه کارهایی می‌خورد؟ آیا آیپد پرو می‌تواند جایگزینی شایسته برای لپ‌تاپ‌تان باشد؟ این تبلت در بسیاری موارد، شباهت‌های زیادی به لپ‌تاپ‌ها دارد. حتی می‌تواند باوجود نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی، چهار بلندگوی قدرتمند و قلم جادویی‌اش، بهتر از برخی لپ‌تاپ‌ها ظاهر شود.

اما اگر بخواهیم به‌طورکلی به این محصول نگاه کنیم، درمیابیم که آیپد پرو نمی‌تواند به‌طور کامل جایگزین لپ‌تاپ بسیاری از کاربران باشد. استدلال‌مان بسیار واضح و روشن است؛ آیپد پرو نمی‌تواند از پس تمام کارهایی که یک لپ‌تاپ عادی انجام می‌دهد، بربیاید. مثلا نمی‌توانید در این تبلت بیش از دو برنامه را به‌صورت همزمان اجرا کنید.

درنهایت باید بگوییم که اپل تاکنون هیچ‌وقت از مک‌بوک لمسی رونمایی نکرده و به نظر هم نمی‌رسد که روزی بخواهد دست به چنین کاری بزند. بنابراین اگر به دنبال بزرگ‌ترین دستگاه اپل با نمایشگر لمسی هستید که از قدرت پردازشی بالایی هم برخوردار باشد، آیپد پرو بهترین و به عبارتی تنها انتخاب شما خواهد بود.

کارگردان هنری: امیر پروا

کارگردان و تصویربردار: علی تاجیک

نویسنده: سهی ابراهیم شیرازی

برنامه‌ریز تولید: علی آزاد

دستیار تصویربردار: شایان یاوری

تدوین‌گر: حسین مبشری

طراح موشن گرافیک: مریم ابراهیمی

منبع: دیجی‌کالا TV

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    با سلام
    این گوینده با صدای خاطره انگیز اش چه شخصی هستن؟

  2. Avatar اپل استور

    خیلی خووب بوود مرسی بابت تلاشتون

  3. Avatar Salam

    من نمی فهمم برای شما چه سودی داره که از این محصول تعریف می کنید کسی که فقط یکم بفهمه یعنی تبلت رو از وری رنگ و قیافه نخواد بخره می فهمه که نباید با این قیمت این تبلت رو بخره بعد شما می گین خوبه !!!

    1. Avatar رايين

      تو با این تبلت کار کن تا بفهمى چى هست و بعد بیا نظر بده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه