نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت سرفیس پرو ۴

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت سرفیس پرو ۴ از نظر طراحی و کیفیت ساخت، بسیار شبیه به نسل گذشته‌ی خود است. با وجود بزرگ‌تر شدن نمایشگر پرو ۴، طول و عرض آن مشابه به نسل پیشین است. این تبلت تنها ۸٫۴ میلی‌متر ضخامت دارد و از وزن کمتری نسبت به پرو ۳ برخوردار است. مایکروسافت یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۸۲۴ × ۲۷۳۶ پیکسل برای این محصول انتخاب کرده که می‌تواند تصاویری باکیفیت، به نمایش دهد. مانند دیگر تبلت‌های سرفیس، پرو ۴ هم با کیبورد و قلم اختصاصی مایکروسافت همراه شده است. کیبورد پرو ۴ بسیار شبیه به کیبورد لپ‌تاپ‌ها طراحی شده است. این تبلت با پردازنده‌های Core i7 ،Core i5 و Core m3 و حافظه‌ی رم ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی معرفی شده است. از این رو می‌توان پرو ۴ را قدرتمندترین تبلت ویندوزی بازار دانست. همچنین مایکروسافت برای نخستین بار از حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی در تبلت‌های سرفیس خود استفاده کرده است.

با دیجی‌کالا مگ در نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت سرفیس پرو ۴ همراه شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمدرضا

    بدون تردید پادشاه بی رقیب تبلت هاست… من هم سرفیس پرو سه دارم و هم ایپد ایر دو، ایپد با وجود همه محاسنش (زیبایی و سبکی و…) وقتی پای مقایسه عملکردها به میان بیاد ،یه اسباب بازی کودکانه خواهد بود و ایپد پرو هم با وجود پیشرفتهاش اما هنوز هم فاصله بسیار زیادی با سرفیس پرو ها دارد و اوج شاهکار مایکروسافت اونجتست که این همه تواناییی بیشتر فقط با وجود هشتاد گررم سنگین تر بودن از ایپد پرو بدست اومده…!

  2. mfat

    این محصول هر قدر هم خوب و فوق‌العاده باشه باز هم زیادی گرونه. قیمتش حتی برای طبقه متوسط به بالا هم زیاده. وقتی میشه با نصف این پول یه اولترابوک معقول تهیه کرد چرا کسی باید بره سمت این؟

  3. شایان

    با سلام و تشکر از دیجیکالا.
    جالب و خوب بود اما نقاط ضعف همیشه وجود داره.
    نکات مهمی جا افتاده مثل قابلیت دوربین جلو برای باز کردن قفل ( ویندوز Hello )، نبود فن در مدل core m3 ، و شاید موارد دیگه.
    یه چیزیم هست اینکه شرکت ها موقع اعلام میزان شارژ دهی، از کلمه Up to استفاده میکنن. شما مطمئنا اگه دستگاه رو بزاری روی نور کم صفحه و باتری سیور، همون ۹ ساعت رو شارژ میگیری.
    در نهایت تشکر میکنم از سایت خوبتون. قیمتاتونم کم کنید خدا خیرتون بده :دی

  4. عمران

    تنها موردی که من رو در خرید این لپتاب با شک و تردید روبرو میکنه قیمت نسبتا بالا (برای cpu مدل core i7 و هارد ۵۱۲GB) و عدم امکان تعویض باتری می باشد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه