بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

۱۴ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی هوشمند خودش هم رونمایی کرد. این بلندگو شباهت زیادی به Echo شرکت آمازون دارد و حتی از هوش مصنوعی الکسا شرکت آمازون بهره می‌برد. در واقع لنوو دستگاه Echo را با ظاهری جدیدتر ساخته است. بلندگویی که می‌تواند با شما صحبت کند و کارهایی که می‌خواهید را انجام دهد.

این محصول سه بلندگوی ۵ واتی و یک Woofer با قدرت ۱۰ وات هم دارد که تجربه‌ی صوتی بسیار خوبی را برای کاربران خلق می‌کنند. استفاده از الکسا هم باعث شده که بتوان با این بلندگوها به جست‌وجوی اینترنتی پرداخت، موسیقی گوش کرد و کارهای دیگری انجام داد. حتی با استفاده از اپلیکیشن الکسا که برای گوشی‌های اندرویدی و iOS طراحی شده می‌توان ویژگی‌های بیشتری به بلندگوی هوشمند لنوو اضافه کرد.

برای این بلندگو از پردازنده‌ی Intel Celeron N3060 و ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وای-فای با استاندارد ۸۰۲.۱۱n و بلوتوث ۴ اشاره کرد. این بلندگو قرار است در رنگ‌های نارنجی، سیاه و خاکستری راهی بازار می‌شود.

لنوو گفته که علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار از بهار سال آینده خریداری کنند. البته یک مدل مخصوص از این بلندگو با تکنولوژی‌های هارمن کاردن هم ساخته می‌شود که ۱۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه