تاریخ احتمالی معرفی گلکسی S7 سامسونگ مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
galaxy s7

تا این لحظه خبرهای زیادی درباره‌ی تاریخ معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ که به احتمال زیاد گلکسی S7 نام دارد، منتشر شده است. قبلا گفته شده بود که این گوشی احتمالا در دی یا بهمن ماه معرفی می‌شود؛ اما در شایعات جدید گفته شده که محصول جدید سامسونگ به احتمال زیاد در ۲ اسفند (۲۱ فوریه) معرفی خواهد شد.

به احتمال زیاد گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۱ اسفند ماه معرفی می‌شود.

سامسونگ سال گذشته گوشی گلکسی S6 را در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۱ مارس) معرفی کرده بود و به احتمال زیاد گوشی گلکسی S7 هم در نزدیکی همین تاریخ معرفی می‌شود. همچنین احتمال دارد که این گوشی در دو مدل معمولی و اج به نمایش در بیاید.
تاریخ جدیدی که برای نمایش گلکسی S7 اعلام شده، یک روز قبل از نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۶ است که در تاریخ ۱۲ اسفند ماه در شهر بارسلونا برگزار می‌شود.
سال گذشته هم گوشی گلکسی S6 یک روز قبل از نمایشگاه MWC به نمایش درآمد و به همین دلیل احتمال معرفی گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۱۱ اسفند ماه بسیار زیاد است.
به‌تازگی اطلاعاتی هم از فریمور گوشی گلکسی S7 به بیرون درز کرده است. لو رفتن اطلاعات از فریمور این دستگاه به این معنی خواهد بود که سامسونگ کار تولید برنامه‌های جدید برای این گوشی را شروع کرده است. تا این لحظه دو کد G930FXXU0AOK6 و G935FXXU0AOK6 منتشر شده که شایعه‌ی عرضه‌ی دو مدل گلکسی S7 را تقویت می‌کند.
در حالی که سامسونگ هنوز درباره‌ی این گوشی اطلاعاتی را منتشر نکرده، شایعات مختلفی درباره‌ی آن منتشر شده است. وجود صفحه نمایش حساس به فشار و استفاده از نسل جدید تراشه‌های اگزینوس و اسنپ‌دراگون از ویژگی‌های جدید این محصول به شمار می‌روند.

 

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar amir

    عالی سامسونگ همیشه بهترین

  2. Avatar رضا

    سامسونگ کارش حرف نداره
    بی صبرانه منتظرم تا ببینم اینبار چه هیولایرو رو میکنه 🙂

  3. Avatar مهدی

    فقط سونی بیچاره پشتیبانی خوب داره و همش ضرر میده ولی همه سامسونگ می خرند

  4. Avatar امیرحسین

    این دیگه چیه؟
    چرا آیکوناش رو این شکلی کردن؟
    یاد گولانچر افتادم!!!

  5. Avatar امیر

    سامسونگ هم که فقط تند و تند گوشی میده،کاش پشتیبانیش هم مثل گوشی دادنش خوب بود

    1. Avatar آرمان احمدیان

      سامسونگ هم مثل همه ی شرکتا هر سال یک گوشی پرچمدار تولید میکنه.
      فقط سری فبلتش شهریور رونمایی میشه سری گوشی اسفند.

    2. Avatar Next is Now

      دوست عزیز طبق روال همه ساله پرچمدار جدید سامسونگ از سری S داره در حوالی اسفندماه رونمایی میشه الان کجای این میشه تند تند ؟! سال گذشته S6 در ۱۱ اسفندماه رونمایی شد و امسال هم S7 در ۲ اسفند ، بهتره قبل از اظهار نظر متن رو بخونید

    3. Avatar hamedevil4

      فقط سونی گوشی خوب+پشتیبانی عالی=همه راضی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه