تاریخ عرضه‌‌ی هدست واقعیت مجازی HTC مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هدست واقعیت مجازی Vive

شرکت HTC که با همکاری شرکت والو (Valve) در حال ساخت هدست واقعیت مجازی Vive است، اعلام کرد که این محصول در فروردین ماه سال ۹۵ راهی بازار می‌شود.

شرکت HTC اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی Vive در فروردین ماه سال ۹۵ عرضه می‌شود.

این هدست واقعیت مجازی، کمی بعد از هدست‌های Oculus Rift و PlayStation VR راهی بازار خواهد شد. البته شرکت HTC گفته که از اواسط آذر ماه تا اوایل دی ماه، نمونه‌ی نهایی این هدست را در اختیار برخی کاربران و رسانه‌ها قرار خواهد داد.

این شرکت اعلام کرد که: “برای شروع ۷۰۰۰ هزار مدل از این دستگاه در اختیار بازی‌سازان قرار می‌گیرد و نسخه‌ی تجاری این هدست هم از فروردین ماه راهی بازار می‌شود.” این شرکت در ادامه گفت: “ما نسبت به عرضه‌ی این محصول بسیار هیجان‌زده هستیم و دوست داریم در آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی آن منتشر کنیم.

شرکت HTC‌ دلیل عرضه‌ی زود هنگام این محصول برای بازی‌سازان را تولید بازی‌های با کیفیت‌تر برای این محصول اعلام کرده است. HTC در این‌باره می‌گوید: “ما روی ارایه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن به کاربران تمرکز کرده‌ایم. همکاری ما با شرکت والو هم باعث شده که بتوانیم کیت‌های توسعه‌ی این هدست واقعیت مجازی را در اختیار بیشتر بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان قرار دهیم تا آن‌ها بتوانند بازی‌ها و برنامه‌های بهتری تولید کنند.

هدست واقعیت مجازی Vive

لازم به‌ذکر است که تمام هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift ،‌PlayStation VR و HTC Vive در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شوند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نمیدونم

    یا ابوالفضل این چیه ؟؟؟همون هالولنز مایکروسافت بهترینه و خواهد بود و رو دستشم احتمالش مثل سرفیس کمه که بیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه