تایید شد: Moto X Force نام رسمی گوشی بعدی موتورولا

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتورولا موتو اکس

اگر در خاطرتان باشد در روزهای گذشته اخباری پیرامون جدیدترین گوشی هوشمند رده‌بالای شرکت موتورولا منتشر شد. براساس اطلاعات موجود در این اخبار، به‌نظر می‌رسد شرکت موتورولا در حال کار روی یک گوشی هوشمند از سری محصولات Moto X است.

روز گذشته نام رسمی و یک تصویر رندر از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت موتورولا منتشر شد.

نام رمز این محصول در شرکت سازنده Bounce است. این در حالی است که روز گذشته نام رسمی و یک تصویر رندر از این دستگاه منتشر شد. براین اساس جدیدترین گوشی موتورولا با نام رسمی Moto X Force رونمایی و در آینده عرضه خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از ویژگی‌های این محصول قابلیت ضد ضربه بودن آن است. همچنین احتمال دارد شرکت سازنده در این دستگاه قابلیت ضد آب و گردوغبار بودن را هم فراهم کرده باشد.

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. موتورولا در این محصول ۳ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. همچنین شرکت سازنده برای این گوشی هوشمند یک صفحه‌نمایش ۵.۴۳ اینچی QHD را به‌کار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت موتورولا گوشی هوشمند Moto X Force را پیش از پایان سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

moto-X-Force

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    از توضیحات مختصر و مفید ممنونم
    با این امکانات که موتورولا تو این گوشی قرار داده وقعا سنگ تمام گذاشته من خودم به شخصه اگه وارد بازار بشه می خرم ظاهرش هم تو حدودی شبیه به گوشی های الجی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه