برای تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی DOOM آماده شوید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه‌مندان به قسمت جدید مجموعه بازی‌های DOOM می‌توانند نسخه‌ی آزمایشی سناریوی چندنفره‌ی این بازی را از امروز روی کنسول‌های بازی یا کامپیوترهای شخصی دانلود کنند.

نسخه‌ی آزمایشی سناریوی چندنفره‌ی DOOM در تاریخ ۲۷ فروردین ماه قابل بازی خواهد بود.

شرکت Bethesda قول داده که جدیدترین قسمت از مجموعه‌های DOOM یک عنوان بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و در مقایسه با سایر بازی‌های اکشن موجود در بازار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شرکت Bethesda برای این که بازی‌کننده‌ها بیشتر با این عنوان آشنا شوند، نسخه‌ی آزمایشی سناریوی چندنفره‌ی این بازی را در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فرودین ماه) عرضه خواهد کرد. البته این نسخه از هم اکنون برای دانلود روی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده و بازی‌کننده‌ها تا تاریخ ۲۷ فروردین ماه فرصت دارند این بازی را دانلود کنند.

البته تریلر جدیدی هم به مناسبت این قسمت عرضه شده و در آن مشخص شد افرادی که این بازی را زودتر دانلود کنند، می‌توانند از همان لحظه‌ی به پایان رسیدن دانلود وارد بازی شوند. البته این نسخه‌ی آزمایشی در اختیار تمام بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد و برای دانلود آن نیازی به وارد کردن کد نخواهید داشت. در این نسخه دو سناریوی Team Deathmatch و Warpath قرار گرفته است.

استودیوی Bethesda اعلام کرد افرادی که می‌خواهند بدانند این بازی به چه شکل ساخته شده، بهتر است نسخه‌ی آزمایشی را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه