تحریریه‌‌ی دیجی‌کالامگ درباره‌ی گلکسی نوت ۷ چه می‌گوید؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

چند روزی است که گلکسی نوت ۷ به دیجی‌کالا آمده و کارشناسان و متخصصان ما این فرصت را پیدا کرده‌اند که از نزدیک با آن کار کنند. جالب این‌جاست که بازخورد اولیه‌ی آن‌ها بسیار متنوع بوده. در ادامه نگاهی اجمالی به نظرات‌شان می‌اندازیم. با ما همراه باشید.

‌‌‌         ‌‌‌‌  ‌‌‌‌

KH_Naghibi

خسرو نقیبی:

من نمی‌خرم‌ش. به‌عنوان یک اندرویدباز قدیمی، یک آنتی‌-اپل، سامسونگ هیچ‌وقت برند محبوب‌م نبوده. اصولن نفهمیدم کِی و چه‌طور سامسونگ به پرچم‌دار اصلی اندروید و سری «نوت» به نماد رقابت اندروید با آی‌فون بدل شد. در هر عرصه‌ای، اندروید یکی بهترش را دارد؛ چه دوربین، چه رابط کاربری، چه وزن و چه ظاهر. امتیاز نوت‌ها لابد به قلم‌شان و دفترچه‌یادداشت‌بودن‌شان است که این هم بیش‌تر به‌نظرم «پز» ماجراست. چندنفر حوالی‌تان دارید که در جلسات رسمی‌شان هم از این قلم‌های سامسونگ استفاده کنند؟ اگر کارشان جدی‌ست که خب سرفیس روی میز دارند، اگر هم درحد چند کلمه است که خب، تایپ با تاچ این‌قدرها دشوارتر از با قلم نوشتن نیست. من نوت ۷ را نمی‌خرم، چون گران است و با نیمی از عددش می‌توانم یک وی‌۱۰ خوش‌چهره و مستحکم ال‌جی، یا پی۹ هوآوی با دوربین لایکای دل‌برش را بخرم. نوت ۷ را نمی‌خرم چون به‌جای تحمل سنگینی وزن و مراقبت برای لیزنخوردن‌ش از دست‌م، همین حالا یک «دیزایر آیِ» اچ‌تی‌سی توی دست‌م است که کیفیت دوربین‌ش، خوش‌دستی‌اش و سبکی‌اش پس از یک‌سال استفاده می‌تواند غافل‌گیرم کند. نوت ۷ را نمی‌خرم چون فکر می‌کنم همان‌قدر که داشتن آی‌فون در ایران یک پز است و نمی‌توان از یک‌پنجم قابلیت‌هاش استفاده کرد، نمونه‌ی اندرویدی همین «ادا»، سری نوت سامسونگ است. این دلیل آخر حتا بیش‌تر از همه‌ی قبلی‌ها برای من یکی مهم است.

S_Ebadi

سعید عبادی:

شاید در چند جمله‌ی کوتاه بتوانم نوت۷ را توصیف کنم؛ شاید هم فقط در یک جمله حتی خیلی راحت بگویم، نوت۷ بهترین گوشی اندرویدی است؛ اما هیچ‌وقت بابت خرید آن پول خرج نمی‌کنم. اصلا هم برایم اهمیتی ندارد که می‌توانم زیر آب با نوت۷ یادداشت بردارم یا پوشه‌‌ای از فایل‌های شخصی‌ام داشته باشم که فقط با اسکنر عنبیه باز می‌شود یا هر قابلیت عجیب‌وغریب دیگری … اندروید، اندروید است و هیچ قابلیت خاص یا جدیدی ندارد که مرا برای خرید یک گوشی مجاب کند. من ترجیح می‌دهم از iOS با همان محدودیت‌هایش استفاده کنم تا اینکه هنگام ست کردن یک ایمیل در Outlook مجبور باشم با ارور بسته شدن برنامه مواجه شوم؛ چیزی که امروز قبل از ضبط ویدیو در دفتر اتفاق افتاد. اما برای کسانی که می‌خواهند این گوشی را بخرند می‌نویسم؛ نوت۷ واقعا زیباست، دوربین محشری دارد، عکس سلفی خوب می‌گیرد، بازی‌ها را به‌سرعت باز می‌کند، برنامه‌ها را روان اجرا می‌کند، سرعت سخت‌افزارش غوغا به پا می‌کند، نمایشگرش چشمان‌تان را خیره می‌کند و قلم‌اش زیر آب هم کار می‌کند! البته از شوخی گذشته ضدآب بودن این گوشی برگ برنده‌ای است که سامسونگ سعی کرده از آن به بهترین حالت ممکن استفاده کند.

‌‌‌‌‌‌‌       ‌

V.pouladi

وحید پولادی:

اگر نگویم نوت۷ به‎‌تنهایی بهترین است؛ اما به جرات یکی از بهترین‌‌ گوشی‌های اندرویدی است که تابه‌حال بازار به روی ‌خودش دیده‌. کلی تکنولوژی دهن‌پرکن و هیجان‌انگیز دارد که نام بردن‌شان به‌تنهایی ۵۰۰ کلمه‌ای فضا نیاز دارد. اما در این یادداشت کوتاه اگر بخواهم از قالب یک کارشناس رسانه‌ در حوزه‌ی تکنولوژی بیرون بیایم و خودم را صرفا جای یک مصرف‌کننده بگذارم، نوت۷ و ویژگی‌های رنگ‌ووارنگش برایم لطفی ندارند. نمی‌خواهم سراغ بحث نخ‌نمای تغییرات اندک و طراحی تکراری بروم. نوت۷ در من خریدار شوق برای خواستن، آن‌هم با هر قیمتی، ایجاد نمی‌کند. این موضوع مستقیما به سیاست‌های مالی شرکت‌های بزرگ برمی‌گردد که می‌خواهند هزینه‌های سرسام‌آورشان را با عرضه‌ی دو گوشی در سال جبران کنند. یک مثال ساده: دو قسمت مختلف از بازی Call of Duty که در یک سال عرضه می‌شوند، هرچقدر هم خوب و اصولی طراحی شده باشند، شور و شوق گیمر را نابود می‌کنند؛ و تمام…

‌‌‌‌  ‌‌‌‌

M_Zarin

محمد زرین صدف:

من گلکسی نوت ۷ را دوست دارم، اما هرگز آن را نمی‌خرم! چرا نوت ۷ را دوست دارم؟ به‌خاطر این‌که فکر می‌کنم تا این‌لحظه نوت ۷ بهترین تلفن هوشمند اندرویدی بازار است: فبلتی بزرگ اما ظریف، سخت‌افزاری قدرتمند، دوربینی بی‌نقص و یک طراحی زیبا و بالغ. در همان ده دقیقه‌ی اولِ کار با آن متوجه‌ این موضوع می‌شوید. اندروید به بلوغ رسیده و دیگر مثل دو سه سال پیش نمی‌توانیم شخصیت‌اش را در برابر iOS پایین بیاوریم! شاید روش مناسبی برای آمار گرفتن نباشد، ولی اگر نسبت بگیریم، بهترین تلفن‌های هوشمند بازار اندرویدی هستند. در بدترین حالت، نوت ۷ در ترازوی سنجش در برابر بهترین آیفون، در موازنه‌ی کامل قرار دارد. اما چرا حاضر نیستم نوت ۷ بخرم؟ ۱) نوت ۷ برای من زیادی شیک است. من همیشه تلفن‌‎های کژوآل را بیشتر می‌پسندم. اگر دوست‌ دارید مثل یک مدیر باکلاس و کت‌وشلواری رفتار کنید، نوت ۷ برای شما ساخته شده. ۲) هر چه‌قدر هم S Pen به تکامل رسیده باشد، باز هم فکر می‌کنم قلم به‌کارم نمی‌آید. ۳) من ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد یک گوشی اندرویدی بخرم، مستقیم سراغ یکی از نکسوس‌ها بروم. چرایی‌اش را می‌توانید در یادداشت «چرا برای گوشی من آپدیت نیامده» بخوانید.

‌‌‌        ‌

N_Taheri

نیما طاهری:

تقریبا یک سالی میشه که یه گوشی ۵.۵ اینچی دستم گرفتم و به‌اندازه‌ی اون عادت کردم. اما وقتی Note 7 رو برای اولین بار دستم گرفتم، اصلا متوجه نشدم که صفحه‌نمایشش کمی بزرگ‌تره. با این‌که گوشی خودم هم فلزیه، وقتی Note 7 رو دستم گرفتم حس لوکس بودن دستگاه بیش‌ازحد به نظرم رسید. سامسونگ گوشی خوش‌دستی ساخته. من طرفدار سادگی هستم برای همین شلوغ‌بازی‌های رابط کاربری سامسونگ هیچ‌وقت به دلم نشست. در حال حاضر آیفون ندارم ولی همیشه طرفدار سادگی iOS بودم و هستم. سامسونگ خیلی پیچیدگی زیاد داره. هر گوشه‌ای از تصویر رو که دست می‌زنی یه پاپ‌آپ باز میشه یا یکی از امکانات دستگاه نمایش داده میشه. اما بعضی از ویژگی‌هاش نظرم و جلب کرد؛ مثل حسگر تشخیص عنبیه چشم یا اینکه وقتی قلمش رو روی میز جا می‌ذاری و با گوشی حرکت می‌کنی بهت اخطار میده. از شیشه استفاده‌شده قاب پشتی هم نگم براتون! یاد کارآگاه‌های آزمایشگاه پلیس می‌افتم که اثرانگشت جمع‌آوری می‌کنن! مدام باید گوشی رو بکشی به شلوارت که تمیز بمونه! در کل کیفیت ساخت خوبی داره ولی نظر من رو جلب نکرد. شاید به‌خاطر اینه که غیر از لبه‌های منحنی صفحه‌نمایشش، تغییر خاصی توی ظاهرش نسبت مدل قبلی ندیدم.

‌‌‌‌‌       ‌

M_Sammak

محمد سماک:

هر وقت با یکی از گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ کار کردم، این حسو داشتم که دارم با یه موجود پیچیده سر و کله می‌زنم؛ چیزی که از من سَرتره و به درد از ما بهترون میخوره و خلاصه باید خیلی بهش احترام گذاشت. راستش گاهی هم از عظمت گوشی‌ ترسیدم و ابهتش گرفتتم. این حسو معمولا فقط تو یه موقعیت دیگه دارم و اونم وقتیه که دارم به بزرگی دنیا فکر می‌کنم و خودمو تو این دنیا به اندازه‌ی یه نقطه هم نمی‌بینم. نشستم با خودم فکر کردم و برای اینکه تو این موقعیت‌ها افسرده نشم، به یه راه‌حل رسیدم: به جایی اینکه کوچیکی خودم رو در مقابل بزرگی دنیا قرار بدم، به این فکر می‌کنم یه جسم کوچیک هم می‌تونه چگالی زیادی داشته باشه و تغییر بزرگی ایجاد کنه. منم که باید بتونم از دل این همه پیچیدگی، سادگی‌ها رو بیرون بکشم و اینه که ارزشمنده. ولی سامسونگ انقدر قابلیت ریز و درشت توی نوت ۷ چپونده که آدم با خودش فکر میکنه واقعا این همه پیچیدگی ارزششو داشته؟ آخه به چه قیمتی؟ من اونقدر چیز واسه فکر کردن دارم که دیگه حوصلشو ندارم یه مشغله فکری تازه برای خودم دست و پا کنم. اصلا من و سامسونگ تو این یه مورد زبون همدیگه رو نمی‌فهمیم. من که همچین چیزی رو نمی‌گیرم! اصلا بیخیال نوت ۷ خودتون خوبین؟

‌‌‌‌      ‌‌‌

S_Shirazi

سهی ابراهیم شیرازی:

در اکثر فرهنگ‌ها و ادیان، هفت، عدد مقدسی است و مردم احترام زیادی برای آن قائل‌اند. البته این عدد برای ما ایرانی‌ها هم بسیار مهم و ارزشمند است و طور دیگری به آن نگاه می‌کنیم. اما در حوزه‌ی تکنولوژی ما با هفت‌های زیاد و به‌یادماندنی مواجه نشده‌ایم. از نظر من، «گلکسی نوت ۷» یکی از بهترین و ماندگارترین هفت‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند است و مردم می‌توانند خاطرات خوبی با آن داشته باشند. بگذارید خیلی رک و شفاف نظرم را در مورد این گوشی بگویم. نوت ۷، برترین فبلت جهان است. اما چرا؟ به نظر من، صرف داشتن یک یا دو ویژگی جذاب و قلقلک دهنده یا وجود برچسب قیمت پایین در کنار مشخصات خیره‌کننده نمی‌تواند سبب برتری بی‌چون‌وچرای یک اسمارت‌فون شود. برتری نوت ۷ نسبت به تمام فبلت‌ها، نه صرفا به خاطر طراحی ارگونومیک و نه نمایشگر چشم نوازش است و نه به خاطر اینکه قدرتمندترین سخت‌افزار و بهترین دوربین را دارد. نوت ۷ بهترین است چون مجموعه‌ای از بهترین‌ها در یک قاب بسیار زیبا و خوش‌دست جمع شده است. من همچنان معتقدم که مهم‌ترین ویژگی یک گوشی هوشمند، قابلیت حمل‌ونقل آسان آن است. شاید به خاطر همین باشد که من آیفون ۴.۷ اینچی را همچنان مناسب‌ترین گوشی برای خودم می‌دانم. اما اگر بخواهم روزی به دنیای فبلت‌ها کوچ کنم، انتخاب اول و آخرم، گلکسی نوت ۷ است.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸۲ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    من الان نوت۴ دارم، آسفالت۸ رو آپدیت کردم انقدر لگ داره که بیخیال ورژن جدیدش شدم،کلا اول که این گوشی رو‌خریدم اون انتظاری‌که داشتم رو‌بر آورده نکرد مخصوصا نرم افزار سنگینش و آپدیت ندادنو دق دادن آدم، دیگه سمت سامسونگ‌نمیرم مخصوصا نوت، قلمشم تو وب‌گردی اینا خوبه

  2. Avatar Arsalan

    آقای حسین دقیقا میشه بگی چه چیزه تازه ای توی نوت۷ ندیدی؟این همه قابلیت و کارایی داره که هیچ گوشی تا الان نداشته، بعدش هم گوشی ضد آب شاید برای شما کاربردی نباشه اما برای ما ها واقعا کاربردیه.
    و کجاش از نوآوری هاش سامسونگ دورشده؟ این همه نوآوری

  3. Avatar علی

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    من فقط یه سوال داشتم کدوم از کارشناسان و دوستان گوشی note داشتن و پشیمونن
    لطفا کسانی در مورد گوشی و کارکردش توضیح بدن که بعنوان یه کاربر گوشی حداقل ۱ ماه دستشون بوده
    که دیگران به اشتباه نیفتند
    باتشکر از همه دوستان

  4. Avatar حسین

    شرکت سامسونگ حدودا از سال ۲۰۱۱ (دقیق نمیدونم)دست به یه ابتکار زد…چیزی که باعث شد اسمش عین توپ بترکه و خیلی معروف بشه…و البته باید قبول کنیم اون موقع هیچ شرکتی تو فکر این نبود که من برم صفحه نمایش فلان رو با فلان کیفیت بزنم…به همین دلیل سامسونگ خیلی معروف شد چون نو آور بود…اما الان در حال حاضر سامسونگ دیگه از نوآوری هاش به طور کامل فاصله گرفته و رو به سوی سود آوری داره میاره…سامسونگ طرفدارای خاصشو داره و به همیین دلیل از اون تفکر فاصله گرفت چون فکر میکنن هرچی بزنن خریدار داره…اگه یکم انصاف داشته باشیم به غیر چنتا قابلیت دهن پرکن(به غیر کارت حافظه)واقعا چیزی برا گفتن وجود نداره…مثلا کی حوصله داره دستاشو تا جلو صورتش بیاره جلو فقط واسه یه حسگر چشم فرض کنین تو یه جمع هم نشسته باشین همه فکر میکنن دیوونه شدین…یا مثلا چندروز از سال در محیط آب ما نیاز به گوشی پیدا میکنیم…والله ما زیر دریا نیستیم تا آب بخواد جلوی افکارمون رو بگیره…و البته از طرف دیگرم این گوشی واسه عکاسا و لوله کشا و مهندسا خیلی خوبه…ناگفته نمونه من خودم نوت۵ دارم و واقعا راضی کننده اس…خیلی برای نوت۷ ذوق داشتم اما تغییرات کم سامسونگ واقعا منو ناامید کرد…ببخشید زیاد حرف زدم…یا علی

    1. Avatar محمد

      بیییییگگگگ لایک !!!

  5. Avatar امیرمحمد

    به نظرم سامسونگ خیلی سر تر از آیفونه چون اگه بخوای یه تلگرام یا یه اینستا بریزی دردسر نداری که کسی رو پیدا کنی که برات
    اینستا یا تلگرام بریزه یا هر چیز دیگه ای یا اینکه یه عکسی که خوشت اومده رو بتونی از تریق بلوتوث بگیری ها هزاران هزار دردسر دیگه که آیفون داره یا در مقایسه با نکسوس و الجی هم باید بگم که لوازم سامسونگ خیلی راحت تر بدست میاد تا لوازم گوشی های
    دیگه پس بدون شک بهترین گوشی دنیا سامسونگ است چون چیزی کم ندارد و تنها عیب سامسونگ این است که خیلی زود گوشی عرضه میکنه

    1. Avatar ابوالفضل

      ی دونه از حرفاتم درست و منطقی نبود

    2. Avatar sepehr

      یه نفرو پیدا کنی که برات تلگرام یا اینستا بریزه؟؟؟؟؟ خدایی شماها از کجا پیداتون شده؟؟؟؟؟؟؟

    3. Avatar داود

      “از تریق بلوتوث” برادر من ! از طریق بلوتوث دیگه “منکاوحور کایو” (یکی از پادشاهان مصر) هم عکسی که خوشش اومده رو نمیگیره ! حالا من نمیدونم شما در چه مختصاتی از زمین زندگی میکنی که بلوتوث توش بهترین تکنولوژی ارتباط بی سیم محسوب میشه !!
      بعدشم ،لازم نیست کسی رو پیدا کنی تا برات اینستاگرام یا تلگرام بریزه شما میتونی داخل اپ استور هر برنامه ای که دلت بخواد دانلود کنی
      بازی هایی مثل کلش اپدیتش زود تر برای سیستم عامل ایفون ریلیز میشه و خیلی از اپلیکیشن های کاربردی که روی ای او اس هستن حتی روی اندروید عرضه نشدن و میتونی از این نکته بفهمی که ایفون و سیستم عاملش سر تر از سامسونگ و اندرویدشن. خیلی نکته های دیگه ای هم وجود داره که میتونی با مطالعه ی بیشتر بهشون پی ببری 🙂

  6. Avatar بابک رجبی

    آقای نقیبی ، نکته اول اینکه “اصولن” کلمه غلطیه لطفا “اصولا” بنویسید.
    نکته دوم، سامسونگ همونطوری شد پرچمدار اصلی اندروید که از بهترین دوربین ها در گوشیش استفاده کرد.همونطور که در ساخت تراشه خودکفا شد و در موبایل هاش از قدرتمند ترین سخت افزار موجود استفاده میکنه.و همونطور که جز نوآور ترین شرکت هاست و فبلت و قلم ، شارژ سریع وایرلس، صفحه اج رو ابداع کرد.همونطور که در تمام بنچمارک ها حرف های زیادی برای گفتن داره. همونطور که ظاهرش شگفت انگیز، زیبا و خوشدسته. همونطور که باتری اون جز بهترین هاست. همونطور که قابلیت ها و امکاناتش بهترین تجربه کاربری رو خواهند داد. همونطور که روی اجناسش وقت میذاره و جنس با کیفیت میسازه.
    بله سامسونگ اینطوری شد پرچمدار اصلی اندروید.

    1. Avatar امير

      همونطوری که از گوشی یه سال پیش اپل عقبه؟
      اهان پس همونطوری :))

  7. Avatar Arsalan

    اصلا اپل شما خوب ، دست از سر ساسونگ بردارین، برید بچسبید به همون اپل

  8. Avatar علیرضا

    عده ای طوری صحبت میکنند که انگار سر گنج نشستن. مسلمه که قیمتش بالاس مثل اینکه دستتون تو خرج نیست. تو این کشور هزار تومن به زور به دست میاد حالا سه تومن بابت یه گوشی که با حسگر نمیدونم چی چی چشم باز میشه؟!!!!
    دست اندرکاران دیجی نمیخرن و من و کسایی که برای پولمون زحمت میکشیم نمیخریم.
    چرا ios بهتره ؟ چون از اولش بر یه برنامه نویسی درست بوده حالا امکاناتش تو یه کشور جهان سوم محدوده اون دیگه ربطی نداره به شرکت ایفون.
    ولی خود اندروید ویروسه برنامه ای که بدون هیچ فکری نوشته شد و صرفا برای راه اندازی یه سری گوشی الان همه گیر شده.خشت اول را چون نهد معمار کج. تا ثریا میرود دیوار کج. اگر روزی دیدید اندروید ا او اس رو شکست داده مطمین باشید سامسونگ یه پردازنده core i 9 رو با ۱۲۸ gig رم کانفیگ رو توی یه قوطی cm20*10 شیشه ای جا داده. که اون کارو اگه بکنه اونوقت سامسونگه ، نه الان.

    1. Avatar 아리

      سه تومن بابت حسگر ی که از اثر انگشت سریعتر و ایمن هست بدی بدی بهتر از اینه که سه تومن واسه دقیقا هیچی (اپل) بدی.

      1. Avatar علیرضا

        انواع حسگر ها رو هم داشته باشه اندروید خودش منبع باگ و جاسوسی و بی امنیتیه. سیستم سامسونگ پی گوشی های سامسونگ حفره امنیتی داره، اندروید جای خودش.حالا اصلا امنیت مطرح نیست. مدیریت نرم افزار مطرحه که اندروید فاجعس.
        بعضی خیال می کنند تا چیزی بر علیه یه گوشی نوشته میشه اون کس میخاد اون گوشی رو خراب کنه یا ازجبهه مقابل یعنی اپلی هست.
        والا من نظر قبلیم رو با گوشی خودم Samsung a7 نوشتم. بسیار زیبا و دوست داشتنی.ولی اندرویدش اعصاب خورد کنه.و مطمینم که گوشی note 7 این مشکل رو داره.نه تنها اون تمام گوشی های اندرویدی. پس چرا بابتش باید سه تومن بدم؟ اگه قراره رو چیزی سرمایه گزاری کنم، رو چیزی تموم پولم رو خرج میکنم که حداقل ۱۰سال برام کار کنه و لنگم نزاره.حالا با حسگر چی چی چشم باز میشه ولی اگه نتونه یه نقشه سه بعدی کدی رو برام باز کنه فایدش چیه؟همیشه مجبورم یه لبتاپ داشته باشم برای پرزنت ولی اگه گوشی بتونه جور لبتاپ رو بکشه به نظر شما راحتر نیست؟
        بگذریم که با سه تومن میشه بهترین لب تاپ رو گرفت یا یه گوشی با مدیریت نرم افزاری عالی.

      2. Avatar 아리

        منبع باگ که اپله! تمام اطلاعات کاربر هم وارد سیستم اپل میشه خودش به سازمان اطلاعات آمریکا هم وصله. و درضمن خودم از اندروید و اپل با هم استفاده میکنم از نظر مدیریت نرم افزار هم مشکلی نداشتم.

      3. Avatar داود

        اون حسگر اثر انگشتی که میگیو اول اپل ساخت و ایده و نواوریش از اپل بود که الان از سرعتش صحبت میکنی برو سرعت اثر انگشت ۶S رو ببین…
        مدیریت رم هم میتونی بری تست اجرای نرم افزار نوت ۷ با ۶S ببینی که سامسونگ و پرررچم دارش جلوی پرچم دار سال قبل اپل کم اورد ساااال قبل…
        یعنی کم نیاورد با اختلاف چند دقیقه کند تر کاملا پودر شد ! 🙂 🙂

    2. Avatar همایون

      نخر داداش به زور که نگفتن باید بخری نه خیر سر م آیفون ارزونه همین آیفون ۷ که قراره بیاد قیمتش پول خون یه آدمه دوبرابر نوت پولشه . برید بابا با این ایرادهای بنی اسراییلی تون به کسی ربطی نداره کی چی میخره شماها هم همگیتون برید آیفون بخرید به ما هم ربطی نداره اینها رو باش . ازاین طرف میگن نوت گرونه از اون ور میگن آیفون خخخخخخخخخخخ

    3. Avatar همایون

      ببین اخوی میگی نوت گرونه نمیخریم درست ولی خداوکیلی آیفون ارزونه اونکه از نوت گرونتره چرا انصاف را رعایت نمیکنید پس دیدی از روی تعصب نظر دادی .

  9. Avatar Arsalan

    خیلی خنده داره! سامسونگ بهترین قابلیت ها و ویژگی های جدید را در Note7 قرار داده که هیچ گوشی دیگه ای نداره ، بعد کارشناس های عزیز اونا نمیخرند!!
    دقیقا میشه بگید مشکل اصلیه نوت۷ کجاست که حاضر به خریدش نیستید؟
    البته که قیمتش زیاده ، پس میخواین هم قیمت یه گوشی میان رده باشه؟ مگه شما اپل که میخرید اعتراضی نسبت به قیمت زیادش میکنید؟
    گوشی خوب قیمت زیادی هم داره مثله نوت۷

    1. Avatar ابوالفضل

      یکی از کارشناسای عزیز گفتن که تو اوت لوک ایمیل ست میکردن فورس کلوز داده. مهم ترین مشکل گوشیای غیر اپل و غیر نکسوس و البته غیر وینفون (وین ۱۰ موبایل) عدم پایداریشونه. به همین دلیل حاضرم نکسوس ۵ داشته باشم یا حتی ایفون ۵ اس یا لومیا ۹۳۰ ولی اندروید غیر نکسوسی نداشته باشم چون عمرشون برام کوتاهه. من تجربه داشتن سامسونگ و لنوو و اپل و اچ تی سی و ال جی و نکسوس رو داشتم. تو موبایل هیچ گوشی جای آیفون یا نکسوس رو نمیتونه بگیره. کسی اینو متوجه میشه که واقعا تو دنیای همه اینها بوده ودرکش کرده باشه. موبایلی که همه کارهاتون رو با کمترین مشکل ممکن تو کمترین زمان انجام بده. اما تو تبلت به دلیل محدودیتها همیشه اندروید رو انتخاب کردم(در حال حاضر یوگا تب ۳ پرو) اگرچه کنده و پایداری نداره اما به خیلی امکانات برای انجام بدون لپ تاپم نیاز دارم. مثل کپی فایل با otg یا دانلود شبانه با adm یا حتی فیلم دیدن ساده بدون نیاز به سینک

      1. Avatar pro system

        سامسونگ لنوو اپل اچ تی سی ال جی نکسوس
        چاخان که کنتور نمیندازه

      2. Avatar ابوالفضل

        دکتر همرو که ی جا نداشتم. خوشحالم که بدون تعصب همه برند ها رو تجربه کردم و به این نتیجه رسیدم نه اینکه فقط سامسونگ بخرم بگم بهترین برند دنیا دستمه بقیه برند ها آشغالن

  10. Avatar Arsalan

    هرچی دوست دارید بگید، ما که تا آخرش طرفدار نوت هستیم و میمونیم

  11. Avatar A

    انگار یک ناهنجاری هم تو دنیای اسمارتفون ها داریم اونم اپل زدگیه . همیشه باعث تعجبمه که وقتی با خرید یک گوشی اندرویدی مدل نوت هم میتونی با سرعت فوق العاده از باز بودن فضای اندرویدی لذت ببری و هم با استفاده از قلمش کارهای مختلف (از نوت برداری و ثبت وقایع گرفته و طراحی تا کارهای دیگه )رو انجام بدی چطور ممکنه کسی به سراغ ایفونی بره که حتی بدون یک برنامه واسط نمیتونه یک فیلم یا موسیقی رو دانلود کنه . البته سلیقه و کارهایی که افراد مختلف از اسمارتفون های مورد نظرشون انتظار دارن متفاوته ولی …… .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه