تحویل دنا پلاس از مرداد ماه آغاز می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت تحویل نخستین سری دناپلاس از مردادماه آغاز می‌شود.

پیش‌فروش دناپلاس، ۱۳ اردیبهشت‌ماه امسال با پیش‌پرداخت ۲۴ میلیون‌تومان آغاز شد. طرح پیش‌فروش این اتومبیل به علت استقبال و تقاضای زیاد مشتریان در کم‌تر از ۶ ساعت به پایان رسید.

به گزارش ایکوپرس، مهندس هاشم یکه زارع اظهار کرد: پس از آنکه طرح پیش فروش محصول دناپلاس ایران خودرو چندی پیش و یک روز پس از افتتاح خط تولید آن توسط رئیس جمهوری اجرا شد، تحویل سری نخست این محصولات از مردادماه آغاز خواهد شد. وی افزود: همان‌ طور که در مراسم آغاز تولید انبوه دناپلاس اعلام شد، ۱۶دستگاه نخست دناپلاس خروجی از خطوط تولید ایران خودرو، به خانواده های آتش نشانان پلاسکو اهدا خواهد شد.

دنا پلاس محصول جدید ایران‌خودرو است که نسبت به مدل عادی دنا، تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری دارد؛ از جمله امکانات این اتومبیل می‌توان به ۴ کیسه‌هوا، دوربین دید عقب و سانروف اشاره کرد. ظاهر این اتومبیل دست‌خوش تغییرات کوچکی شده که می‌توان از آن به عنوان فیس‌لیفت مینور دنا یاد کرد. از جمله ویژگی‌های جدید طراحی این اتومبیل، ظاهر گرافیک چراغ‌ها، خطوط شانه‌ای زاویه‌دار در نمای جانبی و شکل دستگیره‌ها و لچکی اشاره کرد.

دنا پلاس همانند مدل معمولی دنا به پیشرانه EF7 مجهز شده است؛ پیشرانه‌ای که می‌تواند حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون‌متر را تولید کند. بنا به ادعای سازنده، رسیدن از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۳.۵ ثانیه زمان می‌طلبد.

منبع: ایکوپرس
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه