تریلر جدید دنباله‌ی روز استقلال را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جف گلدبلام» و «بیل پلمن» پس از ۲۰ سال، تابستان امسال دوباره بر می‌گردند تا سیاره‌ی زمین را از خطر فضایی‌ها نجات دهند. استودیوی فیلم‌سازی «فاکس قرن بیستم»، تریلر جدید دنباله‌ی فیلم «روز استقلال» (Independence Day) را منتشر کرده است؛ این تریلر، در حالی که ظاهر فیلم اصلی را حفظ کرده، حسابی اکشن و امروزی هم شده است.

فیلم روز استقلال: بازخیز قرار است در روز ۴ تیر اکران شود.

به غیر از جف گلدبلام (Jeff Goldblum) و بیل پلمن (Bill Pullman)، «ویویشا فاکس» (Vivicia Fox) و «جاد هیرش»‌ (Judd Hirsch) هم برای بازی در دنباله‌ی روز استقلال بازگشته‌اند. چهره‌های جدید فیلم را هم بازیگرانی مثل «لایم همزورث» (Liam Hemsworth)، «ویلیام فیکتنر» (William Fichtner) و «شارلوت گینزبوگ» (Charlotte Gainsbourg) تشکیل داده‌اند. «ویل اسمیت»، نقش اصلی فیلم اصلی، در دنباله‌ی آن حضور نخواهد داشت.

قسمت جدید فیلم روز استقلال که «بازخیز» (Resurgence) نام گرفته، ۲۰ سال پس از فیلم اصلی که در سال ۱۹۹۶ اکران شده بود، اتفاق می‌افتد.

در توضیح داستان فیلم آمده است: “با استفاده از تکنولوژی بیگانگان، دولت‌های مختلف دنیا گرد هم آمده و برنامه‌ی دفاعی بزرگی برای دفاع از سیاره‌ی ما تنظیم کرده‌اند. با این حال، هیچ چیز نمی‌تواند ما را برای نیروی پیشرفته‌ی بیگانگان آماده کند. تنها هوش چند مرد و زن شجاع می‌تواند دنیای ما را از انقراض نجات دهد.”

فیلم روز استقلال: بازخیز قرار است در روز ۲۴ ژوئن سال جاری (۴ تیر) اکران شود.

می‌توانید تریلر جدید فیلم را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: BGR.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه