تریلر فیلم مریخی را ببینید

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اینکه تنها حدود ده روز تا اکران فیلم «مریخی» باقی مانده است، تصمیم گرفتیم تا برای یادآوری و معرفی این فیلم، تریلر تبلیغاتی آن را برای‌ نمایش قرار دهیم.

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم «مریخی»، تصمیم گرفته‌ایم تریلر آن را برای‌تان قرار دهیم.

فیلم «مریخی» یا The Martian در ژانر علمی-تخیلی و از روی رمانی به همین نام ساخته شده است. «ریدلی اسکات»، کارگردان این فیلم، کارنامه‌ی درخشانی از فیلم‌های علمی-تخیلی دارد و انتظار داریم تا این فیلم جدید هم کارنامه‌ی کاری او را پر بارتر کند. اسکات تا به امروز فیلم‌های «بیگانه»، «بلید رانر» و «پرومتئوس» را کارگردانی کرده است.

داستان فیلم، درباره‌ی فضانوردی به اسم «مارک وتنی» (Mark Watney) است که در سفر خود به مریخ، با مشکلی روبرو می‌شود و تیم پشتیبان او هم تصور می‌کنند که مرده است. «وتنی» هم با تجهیزاتی که دارد، سعی می‌کند در مریخ زنده بماند و در عین حال، زنده بودن‌اش را به دیگران خبر دهد.

فیلم‌نامه‌ی مریخی را «درو گودارد» نوشته است. او نویسنده‌ی معروف سریال‌هایی مثل Lost، Alias و هم‌چنین سریال جدید Daredevil است.

نقش اصلی این فیلم را هم «مت دیمن» (Matt Damon) بازی کرده. «جسیکا چستین» و «کریستن ویگ» هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«مریخی» ۱۰ام مهر اکران خواهد شد.

می‌توانید تریلر این فیلم را در پایین ببینید. البته به این موضوع هم توجه کنید که تریلر چندان هم جدید نیست.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. fard

    پیشنهاد می‌کنم کتاب این فیلم رو قبل از اکران بخوانید ،‌واقعن کتاب خوبی هست و البته ترجمه بسیار خوب حسین شهرابی باعث شده که رمان فارسی بسیار خوبی از کار در بیاد .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه