تصاویر لو رفته از قاب احتمالی آیفون ۷ حذف جک ۳٫۵ میلیمتری را تایید می‌کند

۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعه‌های تازه خبر از وجود دوربین دوتایی در آیفون ۷ و حذف جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون این گوشی جدید شرکت اپل می‌دهد.

حذف جک هدفون با استراتژی کلی شرکت اپل همخوانی دارد؛ چرا که این شرکت همیشه در روند تکامل محصولات‌اش، جزییات و حواشی را از روی بدنه‌ی کار حذف می‌کند تا طرحی که ارایه می‌دهد، هرچه بیش‌تر مینیمال و خلاصه به نظر برسد. در جدیدترین اطلاعاتی که از مدل بعدی آیفون به دست رسیده، تصویری از قاب این گوشی مشاهده می‌شود و پیداست که خبری از جک ۳٫۵ میلیمتری در این گوشی نیست. گویا اپل می‌خواهد تغییر مفصلی روی نسل بعدی آیفون‌هایش اعمال کند. البته پیش از این هم اخبار بسیاری از منابع غیررسمی مختلف منتشر شده بود که اطلاع می‌داد احتمالا جک هدفون آیفون ۷ با یک اسپیکر دوم جایگزین می‌شود.

تصور می‌شود که اپل بخواهد از خروجی شارژ به عنوان خروجی هدفون هم استفاده کند.

لوازم جانبی یک گوشی هوشمند، از جمله قاب آن، خیلی ارزان‌تر از قیمت خود دستگاه تمام می‌شود. از این رو بسیاری از تولیدکننده‌های لوازم جانبی به محض اطلاع یافتن از قصد یک شرکت به تولید دستگاه جدید، از هر خبر یا اطلاعاتی که باعث شود چیزی راجع‌به ظاهر و نحوه‌ی کارکرد دستگاه منتشر کند، به‌شدت استقبال می‌کنند. چون با این اطلاعات می‌‌توانند پیش از سایر تولیدکننده‌ها، لوازم جانبی آن دستگاه را بسازند تا به محض معرفی و عرضه‌ی دستگاه به بازار، همراه محصول در دسترس باشند. همین هم باعث می‌شود که بازار اخباری که درز می‌کند و شایعه‌ها پیرامون تولید هر دستگاه تازه‌ای داغ باشد. آیفون جدید اپل حداقل تا شش ماه دیگر عرضه نمی‌شود، پس این اطلاعات هم می‌توانند با درصدی از خطا همراه باشند.

برش مختص دوربین روی قاب آیفون ۷ بزرگ‌تر از اندازه‌ی معمول است که به شایعه‌های دوربین دوتایی دامن می‌زند.

در تصویرهایی که توسط منبع OnLeaks@ از قاب آیفون ۷ منتشر شده، دو برش برای محل اسپیکرها را در قسمت پایینی می‌بینیم و یک حفره در بین آن‌ها که برای خروجی شارژر است. برش مختص دوربین هم بزرگ‌تر از اندازه‌ی معمول طراحی شده که به شایعه‌های دوربین دوتایی دامن می‌زند. جالب‌تر از همه‌ی این‌ها فقدان محلی برای جک هدفون است. از مدت‌ها پیش در خبرهای غیرموثق شنیده می‌شد که اپل قصد دارد جک هدفون را از روی گوشی‌های آیفون ۷ بردارد.

تصور می‌شود که اپل بخواهد از خروجی شارژ به عنوان خروجی هدفون هم استفاده کند. از آنجایی که خروجی شارژ اپل طراحی ویژه‌ی این شرکت را دارد و شبیه سایر دستگاه‌های برندهای دیگر نیست، احتمال می‌رود که این شرکت بخواهد کاربران را مجبور به خرید هدفون‌های Beats کند. هدفون‌های بیتس (Beats) تولید شرکت اپل هستند.

تا حالا ۲۰۰ هزار امضا از طرف کاربران جمع‌آوری شده که خواستار تعبیه‌ی جک ۳٫۵ میلیمتری روی آیفون ۷ بوده‌اند. واقعا آیا آیفون این قابلیتی را که همیشه در گوشی‌هایش داشته، به این سرعت حذف خواهد کرد؟

Purported-iPhone-7-case-leak-(2)

Purported-iPhone-7-case-leak-(3)

Purported-iPhone-7-case-leak

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حمید

    آقای اپل جان….شما هر روز بیشتر از قبل مثل سامکپ داری کپی میکنی که….. الحق که از یک خانواده هستید…. اینبار اسپیکر استریو در گوشی را بعد از ۹ سال عرضه ایفون به تقلید از سونی و htc داری بعنوان یک نوآوری مطرح میکنی …. واقعا نوآورید…در ضمن اون ۲۰۰ هزار امضا هم اگر ۲۰۰ میلیون امضا بشه تاثیری نداره چون اپل سود بیشتر از خواسته های کاربران براش اهمیت داره…

    1. Armin

      باشه

    2. sosha

      به تقلید از سونی و HTC؟؟؟؟؟؟شفافیه اسپیکر ایفون ۶اس هم نه ۵اس رو با سونی Z5 perimium مقایسه کنید و با HTC A9-M9 اونوقت میفهمید کی داره تقلید میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه