تصویری از گوشی لومیا ۶۵۰ به اندازه‌ی ۵ اینچ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لومیا 650

منابع چینی باز هم تصویری از یک گوشی معرفی نشده منتشر کردند که این بار از گوشی لومیا ۶۵۰ شرکت مایکروسافت است.

گفته می‌شود گوشی لومیا ۶۵۰ به یک صفحه‌نمایش به اندازه‌ی ۵ اینچ و وضوح تصویر ۷۲۰p مجهز خواهد بود.

مایکروسافت نمی‌تواند به خوبی گوشی‌های لومیای آینده‌اش را مخفی نگه دارد. چند روز پیش تصاویری منتسب به گوشی هوشمند میان‌رده‌ی لومیا ۸۵۰ نه یک بار، بلکه دو بار به بیرون درز کردند. حالا امروز، نوبت به گوشی لومیا ۶۵۰ رسیده که سر برآورد.

لومیا 650

گوشی ۶۵۰ به عنوان یک لومیای دیگر با ظاهر سفیدرنگ، شباهت زیادی به مدل ۸۵۰ دارد. اما از جهاتی دیگر تفاوت‌هایی هم دارد. بریدگی مخصوص بلندگو که در لبه‌ی بالایی پنل جلویی این گوشی قرار دارد، دقیقا مشابه نمونه‌ی موجود در گوشی لومیا ۶۴۰ است. در این میان، یک بلندگوی دیگر که در قسمت پایین این موبایل تعبیه شده، طراحی جدیدی در این سری از محصولات به حساب می‌آید.

گفته می‌شود گوشی لومیا ۶۵۰ به یک صفحه نمایش به اندازه‌ی ۵ اینچ و وضوح تصویر ۷۲۰p مجهز خواهد بود. با این حساب، از این نظر هیچ تفاوتی با مدل کنونی ندارد. هیچ تصویری از مدل لومیا ۶۵۰XL موجود نیست، اما عرضه‌ی یک دستگاه بزرگ‌تر چندان بعید نیست، چرا که اخیرا شرکت مایکروسافت هم از ارایه‌ی یک مدل در دو اندازه‌ی متفاوت استقبال کرده است.

منبع: NPU

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar CYRUS

    مایکروسافت یه سیستم عامل آشغال و مزخرف و نصفه کاره داره اونوقت تند تند گوشی تولید میکنه ،خیلی ادعاش میشه بره ویندوز موبایلش رو درست کنه که همه ویندوز فونیها رو سر کار گذاشته،شده کلکسیون باگ،لودینگ،رزومینگ و مصرف باتری،استورش که هیچی اگه نگم بهتره.

    1. Avatar محسن

      من قبلا سامسونگ s5 داشتم – اپل هم ۵s داشتم – الجی g4 داشتم هیچکدوم به اندازه لومیا و ویندوزفون دلچسب و راحت و با کیفیت نیستن … میکروسافت مچکریم بابت ویندوز فون هنگی معنی نداره . منتظر انتشار رسمی ویندوز ۱۰ هستیم

  2. Avatar حمید

    مطمئنا لومیا با پشتیبانی ویندوز ۱۰ و شرکت میکروسافت پیشرفت زیادی داره.

  3. Avatar س.س

    مایکروسافت هم شورشو در اورده هر روز تصاویر یه گوشی جدید منتشر میکنه ولی خبری از خود گوشی نیست…و اینهمه مدل هم رده با مشخصات یکسان چیه….۵۳۵.۵۴۰.۵۵۰/////.۶۳۰.۶۴۰.۶۵۰///////۸۳۰.۸۴۰.۸۵۰//////۹۲۰.۹۲۵.۹۳۰.۹۴۰.۹۵۰/////////واقعا فکر این شرکت چیه؟؟؟؟
    نمیتونه مثل آیفون کار کنه….یه گوشی رده متوسط و یه گوشی رده بالا معرفی کنه……
    الان هم که خیلی وقته قرار بوده اپدیت ویندوز ده رو اضافه کنه ولی اصلا خبری نشده
    کم کم داره از لومیا بدم میاد….بخاطر کارایی بالاش دوسش داشتم ولی با این رویه این شرکت خیلی زود کم میاره و باید از رقابت کنار بکشه

  4. Avatar نمیدونم

    به نظرم کناره های گوشی لامپ داره
    واقعا اینجوره یا انعکاس نوره؟؟

    1. Avatar حجت

      یا انعکاس نوره 😉

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه