تمام تصاویر رسمی گلکسی S7 Edge به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از گوشی Galaxy S7 Edge، این تلفن همراه هوشمند در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای دیده می‌شود.

گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در رنگ‌های نقره‌ای،‌ مشکی و طلایی راهی بازار خواهند شد.

به‌تازگی Evleaks@ تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی S7 Edge منتشر کرده که این محصول را در سه رنگ نشان می‌دهند. در این تصاویر جلو و پشت گوشی به خوبی قابل مشاهده هستند و شباهت زیادی هم به گلکسی S6 Edge دارند.

همچنین مشخص شده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را در تاریخ ۲۱ اسفند ماه راهی بازار کند. به احتمال زیاد گلکسی S7 Edge با قیمت ۷۹۹ دلار، ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی راهی بازار می‌شود.

تا این لحظه مشخص شده که پرچم‌دارهای جدید سامسونگ تفاوت‌های سخت افزاری متعددی در مقایسه با مدل سال گذشته دارند. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به ضد آب بودن، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین بهتر و باتری با ظرفیت بیشتر اشاره کرد.

البته در گذشته هم تصاویری از مدل مشکی و طلایی رنگ گلکسی S7 منتشر شده بود. شرکت سامسونگ قصد دارد پرچم‌دارهای جدید خودش را در تاریخ ۲ اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند. لازم به ذکر است دو شرکت ال جی و هواوی هم در این روز کنفرانس‌های خبری خودشان را برگزار خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گلکسی S7 Edge در رنگ‌های مختلف را مشاهده کنید:

Galaxy S7 Edge Galaxy S7 Edge Galaxy S7 Edge

‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. فرشيد

    تقریبا یک هفته دیگر با رویداد شرکت سامسونگ پیش از کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۶ فاصله داریم مراسم روز دوم اسفند خود در شهر بارسلونا؛ مراسمی که قرار است در آن از دو پرچمدار جدید در سری گلکسی اس رونمایی شود. تا کنون با اطلاعات زیادی از دو پرچمدار جدید شرکت سامسونگ مواجه شده‌ایم.
    رندرهایی که امروز توسط ایوان بلس منتشر شده‌اند، قسمت پشتی و جلویی گلکسی اس ۷ اج را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند: مشکی، نقره‌ای و طلایی. همانطور که بارها در مطالب قبلی اشاره کرده‌ایم، گلکسی اس ۷ اج نیز همچون گلکسی اس ۷، تفاوتی با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۶ اج نخواهد داشت. البته ممکن است برخی تغییرات جزئی در طراحی محصولات اعمال شده‌ باشند، اما نمی‌توان از آن‌ها با عنوان «تغییراتی اساسی» یاد کرد.
    اولین تصویر واقعی از گلکسی اس ۷ اج فاش شد
    چندی پیش بود که اولین تصویر از قسمت پشتی گوشی گلکسی اس ۷ منتشر شد؛ تصویری که لنز تقریبا هم‌سطح شده با بدنه را تایید کرد. اما تصویری دیگر منتشر شده است که پنل جلویی گلکسی اس ۷ اج را به نمایش می‌گذارد.
    بر اساس گزارشات منتشر شده، پرچمداران جدید گلکسی در دو کشور آمریکا و چین، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برند. این درحالیست که محصول عرضه شده در دیگر نقاط جهان، از اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده می‌کند. البته در این تصویر مشخص نیست تراشه‌ی مورد استفاده در بنچمارک آنتوتو، کدام‌یک از چیپ‌ست‌های ذکر شده است.
    گلکسی اس ۷ اج پرچمدار جدید سامسونگ با صفحه نمایش خمیده و ۵.۵ اینچی است که از پنل سوپر امولد، رزولوشن QHD، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری BRITECELL و البته باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

  2. Next is Now

    فوق العادست مخصوصا با این ویژگی های جدیدش منی که S6 edge دارم بی صبرانه منتظر این شاهکار جدید سامی هستم

  3. hamidreza

    خیلی زشت و بد ترکیبه مثل تمام محصولات سامهنگ

    1. علی جوادی

      البته دوست من;بنظر من بوگاتی و مک لارن هم زشتن و بی مصرف…چرا؟؟؟چون حتی نمیتونم تو تصوراتم مجسم کنم سوارش شدم…
      با تشکر ویژه از استاد نوردوست

  4. علی جوادی

    زیباترین…اسطوره ترین…لوکس ترین… بی بدیلترین…بی همتا ترین گوشی جهان منتظر عرض اندامه…
    قلب ایستاده ی دنیای تکنولوژی;با تحریک این ابر اسمارت فون دوباره به تپش درمیاد…
    این محصول با وجود شباهت زیادش به نسل قبل;به دلیل تغییرات شگرف سیستمی و دوربین و هزار امکانات دیگر;مشتری رو وسوسه به خریدش میکنه…
    من خودم انشاالله خرداد ماه از دی جی کالای عزیز;رنگ مشکیه اج این اعجوبه رو میخرم…فقط با خرید سری اج گوشیهای سامسونگ حس داشتن یه خودروی لوکس که با ظاهر این گوشی مچ بشه میاد;چیزی تو مایه های بوگاتی ویرون;مازراتی;لامبورگینی…که دیگه داشتن این خودروها هم در خواب نعمتیه…
    با تشکر از خبررسانی استاد نوردوست

  5. مسعود

    عالی مثل همیشه مخصوصا از اس۶ به بعد اونایی که میگن تغییر نکرده از سونی با زد ۵ و اپل با اس ۶+ که بهتره دقیقا همون گوشیو دادن با اسم دیگه سونی هم سونی زد۳+ تا سونی ۵ پریمیوم از پردازنده تا ظاهر همونه نهایتا چندتا دکمه جاش عوض شده و یه نمایشگر با کیفیتی که داره ولی غیر قابل استفاده و صرفا تبلیغاتی اینجاس…
    نامربوط:خوشحالم که دیگه از لنز های سونی استفاده نشده و اینکه کوالکام ساخت ۸۲۰ رو به سامسونگ داد باید توی همه گوشیها قلب تپنده ساخت سامسونگ باشه لون ۱۴ نانومتری finFet اینطوری دیگه نمیخواد سونی و ماکروسافت توی گوشیهاشون لوله کشی کنن که داغ نشه
    منتظر کیفیت لنز ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ هستیم همینطور ۸۸۹۰اگزینوس
    خودم با اینکه اس۶ رو مرداد ماه خریدم ولی شدیدا دارم وسوسه میشم واس خرید این مدل مخصوصا ادجشو سری قبلی زمانی که خریدم اج پلاس و نوت نیومده بودن از ادج معمولی خوشم نیومد ولی اینبار سایزش عالیه سخت افزار به حد اعلا خودش رسیده دیگه هیچ بحثی نمیتونه توش باشه حتی ۱مورد

  6. عطا

    انصافا ظاهر زیبایی داره منی که اس۶ دارم میخرمش.اما کاش شیشه پشتیش مات میشد خیلی اذیت میکنه کثیف شدنش.

  7. Yasin

    بازم تکراری . نو اوری خاصی درش دیده نمیشه . لااقل ی جوری میزد ک با s6 تفاوت میداشت!!!

    1. ali

      daghighan

      1. Milad

        الان دیگه این مدل رو تا S10 هم تکرار میکنه !!! LOL

  8. وحید

    یه پیشرفت ۱۵ درصدی سخت افزاری نسبت به S6 … چیزی نیست که دارنندگان مدل قبلی رو متقاعد کنه گوشیشونو عوض کنن

    1. علی

      ۷۵%دارندگان گوشی های پرچمدار کسایی هستن که یه گوشی هواوی ۲۰۰هزار تومنی از پس کار های روزانه ی اونها برمیاد،همچین کسی به این که سخت افزار چیه ،۱۵٪چه قدره و…توجه نداره

    2. علی

      ۱۵ درصد اختلاف عملکرد اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپ۸۲۰ هست کی گفته فقط ۱۵ درصد از اس۶ قوی تره!؟!

  9. رضا

    خیلی قشنگه …

    1. علی

      واقعا همینطوره . زیباست
      هر چقدر هم که بگن از اپل تقلید کرده مهم نیست
      مهم اینه که از اون خوشگل تره …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه