تمرکز مایکروسافت روی گیمرها است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت به‌تازگی گفته که احتمال دارد که ایکس‌باکس وان هیچ‌ وقت نتواند بیشتر از پلی‌استیشن ۴ فروش کند و این شرکت سیاست دیگری را برای رقابت با کنسول‌ها بازی سایر شرکت‌ها در نظر گرفته است.

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت گفته که آن‌ها روی بازی‌کننده‌ها تمرکز کرده‌اند و قصد دارند بازی‌های بهتری را برای ایکس‌باکس وان عرضه کنند.

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت گفته که ایکس‌باکس وان بهترین کنسولی است که می‌تواند باشد و در دیدگاه بلند مدت مایکروسافت، جایی برای شرکت‌های رقیب وجود ندارد و تنها به بازی‌کننده‌ها فکر می‌کنند. اسپنسر گفت:” تیم ایکس‌باکس روی بازی‌کننده‌ها تمرکز کرده‌ و همین مسیر را ادامه خواهد داد. افرادی که در این تیم حضور دارند می‌خواهند بازی‌های خوبی را برای کنسول ایکس‌باکس وان تولید کنند. ما در آینده بازی‌ها و سیستم‌عامل بهتری را برای این کنسول عرضه می‌کنیم و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو قرار خواهیم داد.”

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر

اسپنسر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که تیم ایکس‌باکس بهترین بازی‌ها را برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد. این اتفاق از سال ۲۰۰۷ به بعد برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس رخ نداده و سال ۲۰۱۵ بهترین سال کنسول ایکس‌باکس است. مایکروسافت در آبان ماه ویندوز ۱۰ را برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌کند که قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ را به همراه می‌آورد.

رییس بخش ایکس‌باکس قبلا گفته که بود فروش پلی‌استیشن ۴ بسیار بالا بوده و مایکروسافت هم قصد ندارد در این حوزه با سونی رقابت کند. آن‌ها می‌خواهند بازی‌هایی را تولید کنند که برای کاربران هیجان‌انگیز باشند.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar یاسین

    همچین میگه رو بازی تمرکز داریم انگار چی میخواد بده بیرون…انحصاریای سونی خیلی قدر تره علت فروششم همینه

  2. Avatar طاهر عباخواه

    سلام
    مطلب جالبی بود.
    خوشحالم که می‌بینم یکی از دوستان قدیمی مطالب پرمحتوایی رو در سایت معتبری مثل دیجی کالا می‌نویسه.
    موفق باشید آقای نوردوست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه