تنفر تیم کوک از فیلم‌های فرصت‌طلبانه درباره‌ی استیو جابز

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیم کوک دیروز به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی آخر شب، به اجرای «استیون کولبرت» (Stephen Colbert) دعوت شده بود.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، دیروز در برنامه‌ی تلویزیونی استیون کولبرت تنفرش را از فیلم‌های سینمایی استیو جابز ابراز کرد.

در ابتدای این برنامه او از آیفون ۶s صحبت‌هایی کرد؛ اما پس از آن، مصاحبه به سمت موضوعات شخصی‌تر مثل احساس تیم کوک در مورد فیلم‌های سینمایی استیو جابز کشیده شد. او در این برنامه ویژگی‌های جدید آیفون را مثل لمس سه بعدی و Live Photos به نمایش گذاشت. تیم کوک درباره‌ی لمس سه بعدی گفت که “واقعا در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند” و برای توصیف Live Photos عنوان کرد که “تصویر واقعا زنده می‌شود”.

کوک از جواب دادن به سوال‌های مربوط به برنامه‌های اپل برای خودرو طفره رفت و خیلی کوتاه گفت: “ما مواردی را بررسی می‌کنیم و تصمیم داریم که برای تعدادی از آنها تلاش کنیم.”

تیم کوک

سپس کولبرت نظر کوک را درباره‌ی فیلم‌های مربوط به زندگی و حرفه‌ی استیو جابز، بنیان‌گذار اپل، پرسید که او در پاسخ گفت: “من آن فیلم‌ها را ندیده‌ام، اما استیوی که من می‌شناختم یک انسان فوق‌العاده بود. او کسی بود که دوست داشتید به خاطرش کارتان را به نحو احسن انجام دهید و تمام تلاش‌تان را بکنید. او چیزهایی را اختراع می‌کرد که دیگران به آن فکر نمی‌کردند. او مشکلاتی را حل می‌کرد که دیگران از عهده‌ی حل آن برنمی‌آمدند. استیو این استعداد عجیب را داشت که از زاویه‌ی متفاوتی به قضیه نگاه کند.” با وجود اینکه کوک فیلم‌های سینمایی «استیو جابز» را ندیده است، اما از این رویه ناراضی به نظر می‌رسد. “من فکر می‌کنم عده‌ی زیادی سعی می‌کنند از فرصت استفاده کنند، من از این متنفرم؛ و این کار جالبی نیست.”

این اولین باری است که تیم کوک در یک برنامه‌ی آخر شب حضور می‌یابد. او معمولا در برنامه‌های خبری حاضر می‌شد. استیون کولبرت هم اخیرا چهره‌های سرشناس تکنولوژی را به برنامه‌اش دعوت می‌کند. در کمتر از دو هفته او «ایلان ماسک» (Elon Musk)، بنیان‌گذار و مدیر عامل تسلا، «تراویس کالانیک»، مدیر عامل «اوبر» (Uber)، بزرگ‌ترین شبکه‌ی حمل و نقل آمریکا، را دعوت کرده بود.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mohsen

    استاد ،
    چطور فیلمی که هنوز ندیدی رو ازش متنفری ؟

    1. Avatar محمدعلي بهراميان

      دلیلش اینه :
      – نظرت درباره فیلم من چیه
      + ازش متنفرم
      – تو که هنوز ندیدش
      + درسته ، اگه بد باشه ازش متنفرم اگه خوب باشه بیشتر ازش متنفرم !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه