جاروبرقی رباتی سامسونگ در نمایشگاه CES رونمایی شد

۱۸ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ، جدیدترین مدل از سری ربات‌های جاروبرقی POWERbot  خود را به نام VR7000 معرفی کرد. این مدل، دارای مکش قوی‌تر و طراحی باریکتر است.

طراحی جدید برای مصرف‌کنندگانی انجام شده که به دنبال تمیزکاری اتوماتیک بهتر هستند. تحقیقات داخلی سامسونگ نشان داد ۳۹ درصد مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی انتظار دارند جاروبرقی رباتی مکان‌هایی با دسترسی سخت را تمیز کند و مکش کافی داشته باشد که دیگر نیاز به جارو کشیدن دوباره نباشد.

قابلیت تمیزکاری لبه‌ها در این مدل به دستگاه امکان می‌دهد تا به ۱۵ میلی‌متری دیوار نزدیک شود. این قابلیت با قرار دادن جاروی ۲۸۸ میلی‌متری در قسمت جلویی دستگاه فراهم شده تا وقتی دستگاه به فاصله گفته شده از دیوار رسید، تمامی خاک و مو را جمع کند. به‌علاوه، قابلیت شاتر خودکار نیز باعث می‌شود در زمان رسیدن به نزدیکی دیوار، مانعی جلوی پراکنده شدن خاک را گرفته و لبه‌ها بیشتر تمیز شوند.

VR2AM7070WS-AA_004

مدل POWERbot VR7000 مجهز به چند قابلیت هوشمند است که امکان فعالیت خودکار دستگاه را فراهم می‌کنند. با قابلیت‌های  Visionary Mapping Plus و FullView Sensor 2.0، این دستگاه مسیرهای خانه را نقشه‌برداری کرده و به خاطر می‌سپارد و به این ترتیب تمیزکاری را بهتر انجام می‌دهد و می‌تواند در آینده خود را روی سطح هدایت کرده و در عین حال مسیر خود را حول موانع یا اجسام کوچک (کمتر از ۱۰ میلی‌متر) نیز تشخیص دهد.

قابلیت کنترل هوشمند برق دستگاه نیز امکان تنظیم خودکار میزان مکش و بهینه‌سازی عملکردهای تمیزکاری را بر اساس نوع سطح فراهم می‌کند. مثلا وقتی دستگاه از سطح چوبی به فرش یا موکت می‌رود، موتور میزان مکش را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همانند بسیاری از دستگاه‌های خانگی سامسونگ،POWERbot VR7000  نیز امکان اتصال به اینترنت اشیاه را دارد و با یک برنامه به‌صورت کامل از راه دور قابل کنترل است. با استفاده از یک گوشی هوشمند، کاربر می‌تواند دستگاه را روشن یا خاموش کرده، برنامه تمیزکاری به آن بدهد و سابقه تمیزکاری آن را نیز بررسی کند. به‌علاوه POWERbot VR7000 با برنامه Amazon Echo نیز سازگار است، لذا کاربر می‌تواند با فرامین صوتی آن را کنترل کند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    سلام
    الان که از مدل VR7000 رونمایی شده چرا این مدل تو ایران نیوده ؟چیجوری میشه تهیه کرد؟

  2. Avatar امپراطورZ

    ایران هم میاد قیمتش چند آگه بیاد دیجی سعی کنید حتما بیارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه