پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری در انتظار هنرپیشه‌ی جمیز باند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند سال گذشته «دنیل کریگ» (Daniel Craig) به عنوان شخصیت «جیمز باند» (James Bond) در مجموعه فیلم‌های ۰۰۷ به ایفای نقش پرداخت. در حالی که کریگ گفته بود که پس از فیلم Spectre دیگر نقش جیمز باند را ایفا نمی‌کند، اکنون در خبرها آمده که او در دو فیلم بعدی این مجموعه هم حضور دارد.

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Radar تهیه کننده‌های فیلم ۰۰۷ مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار را به دنیل کریگ پیشنهاد کرده‌اند تا او در دو فیلم دیگر هم حضور داشته باشد. در این گزارش گفته شده که شرکت سونی قصد دارد هر دو فیلم را پشت سر هم فیلم‌برداری کند. کریگ هنوز درباره‌ی شایعات منتشر شده چیزی نگفته و سونی هم درباره‌ی شایعات واکنشی از خودش نشان نداده است.

در طول چند ماه گذشته نام‌های مختلفی به عنوان جایگزین کریگ منتشر شده بودند که از بین آن ها می‌توان به «ادریس البا» (Idris Elba)، «مایکل فاسبندر» (Michael Fassbender) و «تام هیدلستون» (Tom Hiddleston) اشاره کرد.

در حالی که کریگ قاطعانه گفته بود که در فیلم‌های بعدی جیمز باند حضور پیدا نمی‌کند، باید ببینیم که پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری چقدر او را برای بازگشت به این مجموعه وسوسه می‌کند.

منبع: GameStpot

‌‌‌‌‌‌
Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    مگه بودجه ساخت یه فیلم چقدره و یه بازیگر چقدر دستمزد می گیره که ۱۵۰ میلیون دلار بهش بدن؟
    حتی اگر حقوق یک بازیگر براساس درصد فروش کل در نظر گرفته بشه انقدر نمی شه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه