حتی ماموریت غیرممکن هم از بازی‌های ویدیویی الهام گرفته

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا عرضه‌ی قسمت بعدی فیلم ماموریت غیرممکن زمان زیادی نمانده و کارگردان این فیلم گفته است که در ساخت یکی از صحنه‌های فیلم، از بازی آنچارتد الهام گرفته است.

کارگردان قسمت جدید فیلم ماموریت غیرممکن گفته است که صحنه‌ای در فیلم‌اش وجود دارد که از روی بازی آنچارتد برداشته شده است.

صحنه‌ای در قسمت سوم از مجموعه بازی‌های آنچارتد وجود دارد که در آن «نیتن»، شخصیت اصلی بازی، یک هواپیمای باری را دنبال و سعی می‌کند تا از آن بالا رود؛ صحنه‌ای که استایل خاص کارگردانی مجموعه بازی‌های آنچارتد را به یدک می‌کشد و یکی از بهترین صحنه‌های اکشن مجموعه است.

uncharted1

uncharted2

کارگردان فیلم Mission Impossible 5: Rogue Nation گفته است که از این صحنه‌ی آنچارتد ۳، برای ساخت یکی از صحنه‌های اکشن فیلم‌اش الهام گرفته است. «کریستوفر مک‌کواری» (Christopher McQuarrie) که نویسنده‌ی فیلم معروف «مظنونین همیشگی» است و کارگردانی فیلم «جک ریچر» را هم در کارنامه‌اش دارد، این حرف را در جواب یکی از نویسندگان سینما در توییتر زده است.

فردی در توییتر از «مک‌کواری» پرسیده که از کجا ایده‌ی صحنه‌ی هواپیمای فیلم را گرفته است و کارگردان ماموریت غیرممکن ۵ با دو کلمه به این سوال پاسخ داده است: «ایده‌ی گروه/آنچارتد.» کارگردان قسمت سوم از مجموعه بازی‌های آنچارتد هم از این کارگردان در توییترش تشکر کرده است.

عرضه‌ی چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های آنچارتد برای سال آینده‌ی میلادی در نظر گرفته شده است. با این حال اگر آنچارتدهای قبلی را بازی نکرده باشید، می‌توانید مهر امسال بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection را تهیه کنید که هر سه بازی اول این مجموعه را در خود دارد.

منبع: VG242

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه