حسگر اثرانگشت هوآوی P10 در بخش جلویی گوشی قرار دارد

۱ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی که هوآوی P9 به بازار عرضه شد دارای یک حسگر اثرانگشت در پشت گوشی بود. گرچه در حال حاضر به نظر خیلی زود می‌رسد که بخواهیم حدس و گمان‌ها درباره هوآوی P10 را آغاز کنیم اما شاید به یاد داشته باشید که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ تقریبا ۶ ماه پیش از عرضه گوشی P9 بود که شایعاتی درباره وجود دوربین دوتایی آن بیان شد. در واقع بسیار پیش از عرضه یک گوشی هم می‌توان شایعات درباره آن را جدی گرفت.

حال یک شایعه حدود ده ماه پیش از عرضه گوشی هوآوی P10 منتشر شده است. این شایعه بیان می‌کند که این بار و در گوشی جدید شرکت هوآوی شاهد یک حسگر اثرانگشت در بخش جلویی دستگاه خواهیم بود. حدس و گمان‌ها می‌گویند که احتمالا این حسگر اثر انگشت در دکمه هوم هوآوی P10 قرار دارد.

حسگر اثرانگشت در گوشی هوآوی P9 در پشت گوشی و در زیر دوربین دوتایی لایکای این گوشی قرار داشت. تا به حال خبری درباره وجود دوربین دوتایی در گوشی جدید منتشر نشده است. در هوآوی P9 هر دو این دوربین‌ها ۱۲ مگاپیکسلی بودند که یکی از آنها صرفا به عکاسی سیاه و سفید می‌پرداخت و امکان بالا بردن کیفیت نورپردازی عکس را فراهم می‌ساخت. باید منتظر چندین ماه شایعه و حدس و گمان درباره گوشی هوآوی P10، دوربین آن و سایر قابلیت‌های‌اش باقی بمانیم.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه