امکان خرید بازی از استیم با استفاده از بیت‌کوین فراهم شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «والو»، صاحب بزرگ‌ترین فروشگاه دیجیتال دنیا، خبر از همکاری جدیدش با شرکت BitPay داده است. طی این همکاری، امکان خرید از فروشگاه استیم (Steam) با استفاده از بیت‌کوین فراهم شده است. شرکت BitPay می‌گوید که والو می‌خواهد تا با این حرکت، خرید از استیم را برای افراد بیشتری ممکن کند. با استفاده از بیت‌کوین، می‌توان از هر کشوری و بدون داشتن کارت اعتباری، از استیم خرید کرد.

استفاده از بیت‌کوین در استیم، مشکلات نوسانات تبدیل ارز به واحد پولی کشورهای مختلف را برطرف می‌کند.

شرکت BitPay که یکی از شرکت‌های بزرگ ارایه‌ی خدمات پرداخت از طریق BitCoin است، در وبلاگ‌اش نوشته: “کاربران زیادی از کشورهای مختلف به استیم می‌آیند و امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری برای آن‌ها وجود ندارد. به عنوان واحد پول جهانی در اینترنت، بیت‌کوین به استیم اجازه می‌دهد تا با گیمرهای تمام دنیا ارتباط برقرار کند. مشکلات تبدیل واحد پولی هم با استفاده از بیت‌کوین وجود ندارد.”

واحد پولی بیت‌کوین، به این دلیل محبوب است که هیچ‌گونه داده‌ای از تبادل این واحد پولی ثبت نمی‌شود. به همین دلیل هم کاربران مختلفی هم در دنیا، از بیت‌کوین برای انجام تبادلات غیرقانونی استفاده می‌کنند.

BitCoin

استفاده از بیت‌کوین هم برای خرید و فروش در استیم، ایده‌ی بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا که امکان دسترسی به بیت‌کوین و خرید این واحد پولی در ایران هم وجود دارد و اگر به کارت‌های اعتباری خارجی یا گیفت‌کارت‌های استیم دسترسی ندارید، می‌توانید از این پس با بیت‌کوین بازی‌های‌تان را در استیم بخرید.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ali

    too bakhshe pardakht, gozineye bitcoin vojood nadare…!

  2. Avatar parham

    سلام میشه نحوه اموزش خرید هم بزارید ممنون میشم

  3. Avatar خرید بیت کوین

    سلام

    ار قبول دارم اکثرا برای کار های غیر قانونی استفاده میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه