دقیق‌ترین مشخصات سخت افزاری گلکسی S8 پلاس لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تصویری که مربوط به جدول مشخصات گلکسی S8 پلاس می‌شود، به بیرون درز کرده که اطلاعات دقیقی از این محصول در اختیار ما قرار می‌دهد. در این تصویر که توسط اکانت توییتر «ایوان بلس» (Evan Blass) منتشر شده، به قسمت‌های مختلفی از این تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ اشاره شده است.

این گوشی به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت +QHD مجهز شده است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری Dual Pixel و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده محصول جدید سامسونگ با داشتن گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. گلکسی S8 پلاس همانند گوشی گلکسی نوت ۷ به سنسور تشخیص عنبیه چشم مجهز شده و از ویژگی امنیتی Knox هم بهره می‌برد.

در ادامه اطلاعات لو رفته مشخص شده که این گوشی جدید به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید  ۴ گیگابایت رم دارد و به سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی هم برخوردار شده است.

گلکسی S8 پلاس همانند مدل‌‌های قبلی از تکنولوژی سارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که البته دستگاه شارژ بی‌سیم آن به شکل مستقل راهی بازار خواهد شد. هنوز نسخه‌ی اندروید این گوشی مشخص نشده؛ اما به احتمال زیاد با اندروید ۷.۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفته شده که هدفون‌های این محصول را هم شرکت AKG تولید می‌کند.

Galaxy-S8-Plus

منبع: توییتر

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Next is Now

    و سایرین یک قدم عقب تر از اسنپدراگون ۸۳۵

  2. ///mahdispd

    رم۴خیلی کم هست

  3. mohammad

    به غیر از دوربینه سلفیش تو بقیه چیزاش واقعا ضعیف عمل کرده

  4. احسان عمرانی

    ۴ گیگ رم برای پرچمدار سامسونگ کم نیست؟دوربین اصلی هم که همون دوربین ۱۲ مگا پیکسل قدیمی Galaxy S7 &S7edge هستش و سامسونگ هیچ تغییری در دوربین اصلی نداده.

    1. am

      اینگار یادت رفته دوربینه اس ۷ چه کیفیتی داشت

    2. Hamid21979

      به عدده پیکسله مگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه