[بروزرسانی] تریلر رسمی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

‌‌‌‌‌‌بروزرسانی: تریلر رسمی بازی منتشر شد که کامل‌تر از تریلر لو رفته است و اطلاعات بیشتری از بازی منتشر می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را ببینید. همچنین در این تریلر قسمت‌هایی هم از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare قرار گرفته است.

‌‌‌‌‌‌‌

شرکت «اکتیویژن» (Activision) کارهای تبلیغاتی برای معرفی قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) را آغاز کرده و امروز ربات فیسبوک این عنوان را به همراه تیزری جدید منتشر کرد. البته تریلر رسمی معرفی این بازی هم لو رفته که می‌توانید در ادامه آن را ببینید.

ربات فیسبوک مسنجر سری‌بازی‌های بازی‌های ندای وظیفه، دومین تیزر Call of Duty: Infinite Warfare را منتشر کرد.

قسمت جدید مجموعه بازی‌های ندای وظیفه که Call of Duty: Infinite Warfare نام دارد فردا به صورت رسمی معرفی می‌شود؛ اما شرکت اکتیویژن با منتشر کردن تیزر و ربات مخصوص این بازی روی برنامه‌ی «فیسبوک مسنجر» (Facebook Messenger) هیجان خاصی را بین گیمرها به وجود آورده است.

ربات ندای وظیفه در نوع خودش بسیار جالب توجه است و قطعا برای علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها بسیار خنده دار و بامزه خواهد بود. این ربات از شما برای شرکت در ماموریتی بسیار مهم درخواست کمک می‌کند و با توجه به پاسخ‌هایی که گیمرها می‌دهند، واکنش‌های متفاوتی از خودش نشان می‌دهد. واکنش‌هایی که می‌توانند باعث خنده‌ی شما شوند و یا نظر شما را به این قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه جلب کنند.

این ربات به شکلی طراحی شده که اطلاعاتی از این عنوان منتشر نشود؛ اما سر نخ‌هایی از قسمت جدید به بازی‌کننده‌ها می‌دهد. ربات ندای وظیفه کد GCNE3MD4GATF را به بسیاری از گمیرها داده که هنوز چیزی از آن نمی‌دانیم. حتی برخی از بازی‌کننده‌ها تیزر دیگری هم از این بازی دریافت کردند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این ربات خودش را «ستوران ریس» (Lieutenant Reyes) می‌نامد که به احتمال زیاد نقش مهمی را هم در بازی Call of Duty: Infinite Warfare ایفا می‌کند و در تریلر لو رفته از بازی هم نام او را می‌شنوید. روز گذشته تیزر دیگری به نام دشمنت را بشناس از این بازی منتشر شد بود. تا این لحظه مشخص شده که این عنوان در تاریخ ۱۴ آبان راهی بازار می‌شود. قسمت جدید مجموعه بازی‌های ندای وظیفه یک بسته‌ی ویژه به نام Legacy Edition هم دارد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی «ندای وظیفه‌ی ۴: جنگاوری نوین» (Call of Duty 4: Modern Warfare) را در خودش قرار داده است.

call_of_duty_infinite_warfare_leak_high_res_1

تصویر لو رفته از نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی ندای وظیفه

به احتمال زیاد قسمت جدید مجموعه‌ی ندای وظیفه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. در حالی که انتظار داشتیم فردا این بازی به شکل رسمی معرفی شود، تریلر معرفی آن به بیرون درز کرد که می‌توانید آن را ببینید:

‌‌‌‌‌‌

 

منبع: VG247

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا ساکی زاده

    به عنوان کسی که ۱۲ سال دارم گیم بازی میکنم و میتونم بگم تقریبا همه عنوان ها رو بازی کردم برای اکتیویژن و اینفینیتی وارد متاسفم که چنین بازی رو توسعه و ساخته مطمینم این بازی اغاز یه شکست برای سری بازی های COD هست واقعا میشه گفت سری بازی های COD در بخش MW عالی بود اما من COD:BLACK OPS 2 , 3 یه جورایی فکر میکنم طرفدارای COD رو در بخش داستانی نا امید کرد من کاری به گیم پلی ندارم بحثم روی زمان و داستانیه که بازی رو رقم میزنه همه میدونن که سری بازی های COD بخاطر MW بود که موفق شد اما الان دو سه سال که خبری از MW نیست البته عنوان GHOSTS هم زمان و روند داستانی بازی خیلی خوب بود اما واقعا COD : INFINITY WARD یه افتضاح به تمام معنا بود …

    گیم پلی بحث بزرگی از امروز بازی هاست اما قبول کنیم الان حداقل خیلی از بازیا از لحاظ گیم پلی بازی باز ها رو اگ راضی نکن اما نا امید نمیکنن پس گیم پلی و گرافیک الان دیگ انچنان مهم نیست ولی COD تو فضا جنگ با فضایی ها ؟ مگه STAR WARS میخوایم بازی کنیم من که حتی حاضر نیستم این بازی اگر بخواد اینجور باشه با اینکه یه بازی باز هستم اما واقعا حاضر نیستم وقتمو بزارم برای این بازی .

  2. Avatar بردیا

    ای بابا همین مونده بود کاد به فضا بکشه دیگه داره حالم بهم میخوره . یه ذره به جنگ جهانی یا همین زمان حال برگردن خیلی بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه