رندرهای نهایی نکسوس ۵ ال‌جی منتشر شد

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل از مدت‌ها پیش در حال کار روی دو گوشی هوشمند جدید از سری محصولات نکسوس است. گوگل برای طراحی و تولید این محصولات با دو شرکت ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند. پیش از این تصاویر زیادی از این دو محصول به‌بیرون درز کرده بود. این در حالی است که روز گذشته هم تصاویر و اطلاعات جدیدی در مورد نکسوس شرکت ال‌جی از وب‌سایت AndroidPIT منتشر شد.

روز گذشته وب‌سایت AndroidPIT تصاویر و اطلاعات جدیدی از نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ شرکت ال‌جی منتشر کرد.

 این وب‌سایت رندرهایی از نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ ال‌جی منتشر کرده که شکل نهایی این محصول را نشان می‌دهد. همچنین در گزارش منتشر شده از این وب‌سایت، نام این محصول، نکسوس ۵X عنوان شده است. براین اساس به‌نظر می‌رسد شرکت گوگل این محصول را با نام نکسوس ۵X معرفی و در بازار عرضه خواهد کرد.

در این تصاویر تنها قاب پشتی گوشی همراه با لوگوی نکسوس که زیر حسگر اثر انگشت حک شده، دیده می‌شود. رنگ این محصول در رندر منتشر شده سفید است، اما به‌طور حتم ال‌جی این محصول را با رنگ مشکی و آبی روشن هم تولید و عرضه خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در تاریخ ۷ مهر ماه سال جاری (۲۹ سپتامبر) که در شهر سان‌ فرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود، دو نکسوس جدید خود را به‌طور رسمی معرفی کند.

nexux-lg-2

شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده کرده است. توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به ۳ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مار‌مالو اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی این محصول را با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار عرضه خواهد کرد.

پیش از این هم شرکت ال‌جی، نکسوس ۴ و ۵ را به سفارش گوگل تولید و در بازار عرضه کرده بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amirrezzaa

    الجی خیلی خوب کار کرده رو سری های نکسوس راضیم D: طراحیش عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه