Call of Duty: Infinite Warfare رکورد ۲ میلیون Dislike در یوتیوب را رد کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند هفته‌ی پیش بود که شرکت اکتیویژن قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) با عنوان Infinite Warfare را منتشر کرد. شاید خود اکتیویژن هم فکر نمی‌کرد که بازی جدیدش این‌قدر حاشیه‌ساز شود.

تریلر بازی Call of Duty: Infinite Warfare نزدیک به ۲۱۷۲۷۴۸ میلیون دیسلایک گرفته است.

این موضوع که قسمت جدید مجموعه بازی‌های ندای وظیفه از فضای قسمت‌های قبلی فاصله گرفته و المان‌های علمی-تخیلی زیادی به آن اضافه شده، موجب اعتراض کاربران شده بود. منتشر شدن تریلر معرفی بازی Battlefield 1 هم باعث شد که خشم گیمرها از قسمت جدید مجموعه‌ی ندای وظیفه بیشتر شود.

بسیاری از بازی‌کننده‌ها برای این‌که صدای اعتراض خودشان را به گوش اکتیویژن برسانند، تریلر معرفی Call of Duty: Infinite Warfare را «دیسلایک» (Dislike) کردند. این دیسلاک‌ها باعث شد که تریلر ندای وظیفه‌ی جدید به عنوان یکی از ۵ تریلر طول تاریخ یوتیوب که بیشترین دیسلاک را دریافت کرده‌اند، تبدیل شود. در جدیدترین آمار منتشر شده، این ویدیو رکورد ۲ میلیون دیسلایک را رد کرده و به طور دقیق ۲۱۷۲۷۴۸ میلیون دیسلاک دریافت کرده است. البته بیشترین آمار دیسلایک یک ویدیو در یوتیوب ۶.۱۲ میلیون عدد است.

با روند روبه رشدی که تریلر بازی Infinite Warfare در زمینه‌ی جذب دیسلایک دارد، بعید نیست که این تریلر تا مدتی دیگر به جایگاه دومین ویدیو با داشتن بیشترین دیسلایک دست پیدا کند.  لازم به ذکر است که تریلر معرفی Battlefield 1 با استقبال بسیار خوب کاربران روبه‌رو شده و نظرات مثبتی دریافت کرده است.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مجتبی

    خیانی که اکتیویژن به سه گانه فوق العاده MW کرد،داعش به خاورمیانه نکرد.
    گند زدن به بازی رفت.کی گفته حتما باید زمان بازی انقدر بره جلو.خوب تو زمان حال بازی رو بسازید

  2. Avatar محمد

    هر بازی سبک خاص خودش رو داره بازی ای مثل کرایسیس ، گرز آو وار ومس افکت چون تخیلی هستند بسیار جذاب هستند و همین تخیلی بودنشان به بازی جلوه بسیار زیبایی داده ولی کال آو دیوتی چون یک جنگ واقعی رو نشون میده وسبک بازی واقعی هست جذابیت داره و وقتی میاد تخیلیش می کنه گند میزنه به سبک بازی

  3. Avatar بردیا

    حقشه. دیگه از رو نمی ره . کی دلش میخواد تو فضا بجنگه آخه ؟! اونم ت واون سفینه ها!!!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه