سامسونگ سال آینده حداقل پنج گوشی پرچم‌دار خواهد داشت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

ایوان بلاس، افشاگر مشهور توییتری شناخته شده با evLeaks@ ادعا می‌کند که سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی پنج گوشی هوشمند بالارده معرفی خواهد کرد.

دستگاه‌ها و مدل‌های پرچم‌دار شرکت‌ها نماد نوآوری‌ها و ابتکارات نوین در زمینه‌ی تکنولوژی هستند و شرکت سامسونگ هم به خوبی به این موضوع واقف است.

به نظر می‌رسد شرایط بازار گجت‌ها و موبایل‌‌های هوشمند به گونه‌ای شده که هر شرکتی هر سال باید حداقل حتما یک دستگاه بالارده یا پر‌چم‌دار برای عموم عرضه کند. اصولا در این دستگاه‌ها باید از قدرتمندترین سخت‌افزارها استفاده شود تا بتواند با محصولات دیگر شرکت‌ها رقابت کند. این اصل در مورد همه‌ی شرکت‌های تولیدکننده صدق می‌کند؛ فرقی هم نمی‌کند که گوشی هوشمند بفروشند یا خودرو. دستگاه‌ها و مدل‌های پرچم‌دار شرکت‌ها نماد نوآوری‌ها و ابتکارات نوین در زمینه‌ی تکنولوژی هستند و شرکت سامسونگ هم به خوبی به این موضوع واقف است. شاید به همین دلیل باشد که سامسونگ در سال‌های اخیر تعداد گوشی‌های بالارده‌اش را افزایش داده است. جدیدترین شایعه‌ هم از طرف «ایوان بلاس» (Evan Blass)، افشاگر مشهور توییتری، نشان می‌دهد که سامسونگ خودش را برای عرضه‌ی حداقل ۵ دستگاه گوشی هوشمند بالارده در سال ۲۰۱۶ آماده می‌کند.

در سال ۲۰۱۰ سامسونگ فقط گوشی گلکسی S را به عنوان یک تلفن هوشمند بالارده معرفی کرده بود. سپس در سال ۲۰۱۱ میلادی گلکسی S2 و به دنبال آن گلکسی نوت عرضه شدند که با این حساب تعداد گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت دو دستگاه می‌شد. این روند تا سال ۲۰۱۴ به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در این سال سه مدل پرچم‌دار به بازار ارایه شد. در سال ۲۰۱۵ چهار تلفن هوشمند بالارده معرفی شد که شامل گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S6 اج و اج پلاس و گلکسی نوت ۵ می‌شود. از همین رو، ایوان بلاس ادعا می‌کند که در سال آینده‌ی میلادی حداقل پنج مدل بالارده از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد.

البته مشخص نیست که ایوان بلاس بر چه مبنایی چنین ادعایی می‌کند. بنابراین، به دیده‌ی شک و تردید بنگرید.

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه