اختصاصی دیجی‌کالا: سامسونگ مهر از Galaxy View، تبلت مرموزش رونمایی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیشب و در جریان دومین کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015، ساعت هوشمند «گلکسی گیر۲» رسما معرفی و رونمایی شد. ساعتی که از حیث طراحی شباهتی به نسل گذشته‌اش ندارد و بیش‌تر شبیه به محصولی کلاسیک و البته کاربردی طراحی شده است.

شب گذشته سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2015 دومین کنفرانس مطبوعاتی‌اش را با محوریت معرفی ساعت هوشمند «گلکسی گیر۲» برگزار کرد. اما مدیران سامسونگ برای این مراسم یک غافل‌گیری هم درنظر گرفته بودند.

 اما سامسونگ در این مراسم یک غافل‌گیری هم داشت. درست در لحظات انتهایی مراسم، سامسونگ تیزری را به‌نمایش درآورد که در آن از محصولی با نام Galaxy View خبر داده می‌شد.

البته در این تیزر هیچ اشاره‌ای به این‌که Galaxy View چیست و چه کاربری‌ای می‌تواند داشته باشد، نشده است.البته با توجه به شواهد به‌نظر می‌رسد Galaxy View نسل جدید از تبلت‌های سامسونگ خواهد بود که به‌شکل خاص برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی مراحل طراحی و ساخت‌اش را پشت‌سر می‌گذارد. این‌جور که از تصاویر به‌نمایش درآمده در تیزر برمی‌آید، این تبلت جدید به یک پایه‌ی داخلی هم مجهز است که می‌توان از آن برای قرار دادن تبلت در حالت عمودی و تماشای راحت‌تر برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی استفاده کرد.

Samsung-Galaxy-View-Tease

البته سامسونگ کار خودش را خوب بلد است و نمایش این محصول جدید را آن‌قدر مرموز انجام داده تا هیچکس نتواند به کاربری اصلی این تبلت جدید تا لحظه‌ی رونمایی و معرفی رسمی پی ببرد. تبلت جدید Galaxy View می‌تواند محصولی فرعی از یکی از خانواده‌های موجود سامسونگ باشد؛ یا حتی اولین محصول از یک سری باشد که سامسونگ قصد دارد از این بعد روانه‌ی بازار کند. هرچه هست سامسونگ وعده داده تا مهر ماه از این محصول جدید رونمایی کند.

نکته‌ی جالب ماجرا این‌جاست که سامسونگ برای معرفی ساعت گلکسی گیر۲ هم از فرمول مشابهی استفاده کرده بود. اول تیزری کوتاه از این ساعت در انتهای یکی از کنفرانس‌های‌اش نشان داد و بعد هم وعده داد که شهریور ماه و در همین نمایشگاه IFA از آن رونمایی خواهد کرد. پس با این حساب باید منتظر یک رونمایی درست و درمان از محصولی مورد انتظار در مهر ماه باشیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه