سهم تلگرام از برنامه‌های پیام‌رسان ده برابر شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تلگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در سطح جهان محسوب می‌شود که تعداد بسیاری از کاربران فعال را به خود اختصاص داده است. تدابیر امنیتی‌ای که تلگرام در اختیار کاربران می‌گذارد، در محبوبیت‌ این برنامه بی‌تاثیر نیست.

بنیان‌گذاران برنامه‌ی پیام‌رسانی تلگرام اعلام کردند که کاربران تلگرام روزانه ۱۰ میلیارد پیام به یکدیگر می‌فرستند.

 نیکولای و پاول دورف (Nikolai & Pavel Durov)، اخیرا اعلام کردند کاربران‌شان در روز ۱۰ میلیارد پیام می‌فرستند. این تعداد نسبت به آذر ماه سال گذشته یعنی هشت ماه پیش، ده برابر شده است؛ در آن زمان روزانه ۱ میلیارد پیام تبادل می‌شد.

اگر این نکته را در نظر بگیریم که کاربران فیس‌بوک، پیام‌رسان فیس‌بوک و واتس‌اپ روی هم رفته روزانه ۴۵ میلیون پیام رد و بدل می‌کنند، می‌بینیم که رقم ۱۰ میلیاردی تلگرام قابل توجه است. از دی ماه سال گذشته، واتس‌اپ به تنهایی روزانه ۳۰ میلیارد پیام را منتقل می‌کند.
تلگرام در پستی که این خبر را اعلام کرده بود نوشت: “ما برنامه‌ی iOS خود را دقیقا دو سال پیش راه‌اندازی کردیم. حالا روزانه بیش از ۱۰ میلیارد پیام را تحویل می‌دهیم و همه‌ی این‌ها به لطف شماست.”
تلگرام علاوه بر برنامه‌ی تحت وب، برای پلت‌فرم‌های بسیاری برنامه دارد که شامل سیستم عامل کروم، ویندوز، مک، iOS، اندروید و ویندوز فون می‌شود.
از دیگر برنامه‌های پیام‌رسان رمزگذاری شده می‌توان به Bleep، Confide و Wickr اشاره کرد.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar river

    اخه وقتی تلگرام به این خوبی هست و سرعت بیشتری هم داره و یکی مثل من و دیگر افراد دنیا که توانای خرید تلفن هوشمند ندارند و میتونند از نسخه وب و یا دکست تاپ استفاده کنند کی میره سمت واتس اپ والا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه