سوپر ماریو ران: ۴۰ میلیون دانلود در ۴ روز

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین بازی موبایل شرکت نینتندو، اول هفته‌ی جاری روی دستگاه‌های اپل عرضه شد. این بازی نه تنها نقدها و نمرات خوبی گرفته، بلکه از سوی بازی‌کننده‌ها هم مورد قبول واقع شده؛ طوری که طبق خبری که نینتندو دیروز منتشر کرده است، بازی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) توانسته در چهار روز اول عرضه‌اش روی فروشگاه اپل، بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شود.

به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از این ۴۰ میلیون نفری که بازی را دانلود کرده‌اند، بازی را کامل نخریده‌اند.

بازی سوپر ماریو ران هم‌چنین در حال حاضر محبوب‌ترین بازی رایگان روی اپ‌استور در ۱۴۰ کشور دنیا است. این بازی هم‌چنین در ۱۰۰ کشور دنیا، در لیست ۱۰ بازی پرفروش قرار دارد.

mario-run-40-mil-dls

سوپر ماریو ران در ۱۵۰ کشور دنیا عرضه شده است و بازی‌کننده‌ها می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند. البته به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از این ۴۰ میلیون نفری که بازی را دانلود کرده‌اند، بازی را کامل نخریده‌اند. با اینکه می‌توان سوپر ماریو ران را رایگان دانلود کرد، اما فقط سه مرحله‌ی آن به صورت مجانی آزاد و قابل بازی هستند. برای آزاد شدن تمام مراحل بازی، باید ۱۰ دلار پرداخت کنید و امکان خرید مراحل هم به صورت جداگانه وجود ندارد. طبق اطلاعاتی که موسسه‌ی آماری Sensor Tower منتشر کرده است، فقط ۸ درصد کسانی که بازی را دانلود کرده‌اند، ۱۰ دلار را پرداخت کرده‌اند.

بازی سوپر ماریو ران روی تمام دستگاه‌هایی که سیستم عامل iOS دارند قابل دانلود است. اگر می‌خواهید درباره‌ی این بازی بیشتر بدانید، می‌توانید به مطلب آن نگاهی بیاندازید.

Label_Downlaod2

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar قاسم

    اشتباه کردیم که دانلود کردیم فقط سه تا مرحلشو میشه بازی کرد که رو هم سه دقیقه هم طول نمی کشه!
    برای باز کردن کل بازی باید ده دلار بدی که خوب با توجه به ارزش پول کشور اصلا ارزش نداره

  2. Avatar سعید

    با سلام
    من قبل از عرضه بازی ۱۵ دلار Apple ID مو شارژ کردم و روز اول عرضه دانلود کردم بازی رو و قصد خرید بازی رو هم داشتم ولی وقتی دیدم با IP ایران نمیشه بازی کرد قید خریدش رو زدم و فقط با تموم کردن مراحل مجانی(توسط VPN جان)، بازی رو هم پاک کردم.ولی خیلی بازی خوش ساخت و دوست داشتنی هست.
    با تشکر

  3. Avatar ali

    من نصب کردم ارور میده فکرکنم تو ایران کار نمی کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه