شایعه: اپل به‌زودی از iMac جدیدی رونمایی می‌کند

۱۲ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین باری که اپل iMac جدیدی معرفی کرد مربوط می‌شود به ماه می میلادی که مدل‌های ۲۷ اینچی ارزان قیمت‌تری را ارایه کرد.

براساس گزارش «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo) شرکت اپل در نظر دارد در همین سه ماهه از یک کامپیوتر iMac 21.5 اینچی رونمایی کند.

 ماه گذشته هم شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اپل روی یک iMac 21.5 اینچی ۴K کار می‌کند. اکنون هم براساس گزارشی از سوی «مینگ-چی کو» یکی از تحلیلگران سازمان KGI Securities به نظر می‌رسد که کامپیوترهای iMac جدیدی در راه است.

mac

دقیقا مشخصا نیست که iMac جدید چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما احتمالا سخت‌افزارهای جدیدتر و سریع‌تری-مثلا پردازنده‌ی بهتر- در آنها به کار خواهد رفت. مینگ کو همچنین اشاره کرد که نمایشگرهای LED این کامپیوترهای iMac کیفیت بهتری خواهند داشت. این ارتقاء کیفیت احتمالا به خاطر استفاده از یک LED فسفری است که KSF نام دارد و ظاهرا خلوص و شدت رنگ‌ها را بهتر می‌کند.
گرچه این اطلاعات درواقع نظرات و پیش‌بینی‌های مینگ کو هستند، باید این نکته را در نظر داشت که پیش‌بینی‌های او تاکنون درباره‌ی محصولات آینده‌ی اپل بسیار دقیق بوده است. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که درباره‌ی iMac جدید کاملا درست پیش‌بینی کرده باشد.
در هر صورت اگر شما به دنبال خرید یک iMac جدید هستید، بهتر است صبر کنید تا ببینید اپل چه برنامه‌ای دارد. شرکت اپل به احتمال زیاد در شهریور ماه رویدادی برگزار خواهد کرد که طی آن از آیفون بعدی رونمایی می‌کند؛ بنابراین احتمال آن وجود دارد که iMac جدیدی هم معرفی کند.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه