[شایعه] میزو Pro 7 در بنچمارک AnTuTu

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مشخصات یک گوشی هوشمند جدید از محصولات میزو در بنچمارک AnTuTu به ثبت رسیده است. این دستگاه را فعلا با نام Meizu_m96 می‌شناسیم و به نظر می‌رسد که قرار است یک گوشی پرچم‌دار باشد؛ به این خاظر که در مشخصات آن به مجهز بودن به تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و همچنین ۴ گیگابایت رم اشاره شده است.

بعضی می‌گویند این گوشی احتمالا Meizu Pro 7 باشد و بعضی دیگر معتقدند شاید یکی از مدل‌های متفاوت Meizu Pro 6 باشد.

اما در مورد سایر مشخصات این گوشی جدید، در AnTuTu به نمایشگر ‌ QHD اشاره شده است. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است و درمورد دوربین جلوی آن هم گفته شده باید ۵ مگاپیکسلی باشد. رم همان‌طور که اشاره شد ۴ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود.

گوشی‌ای که فعلا آن را Meizu_m96 نامیده‌اند، قرار است با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو کار کند. بعضی گزارش‌ها می‌گویند این گوشی احتمالا Meizu Pro 7 باشد و بعضی دیگر معتقدند شاید یکی از مدل‌های متفاوت Meizu Pro 6 باشد.

میزو Pro 6 که پنج ماه پیش معرفی شد، از یک صفحه‌نمایش Super AMOLED با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد.‌ ویژگی مهم این گوشی که به‌واسطه‌ی آن معروف شد، صفحه‌نمایش حساس به فشار است که ویژگی‌هایی شبیه به آن‌چه در آیفون با نام لمس سه‌بعدی یا ۳D Touch می‌شناسیم، دارد. این درحالی‌ست که قیمت پایین این گوشی با قیمت تمام‌شده‌ی آیفون قابل‌مقایسه نیست. این گوشی با ۴ گیگابایت رم، در دو مدل با حافظه‌داخلی ۶۴ و ۳۲ گیگابایتی به عرضه شده است و از تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک Helio X250 است. ناگفته نماند همین ده‌هسته‌ای بودن تراشه هم یکی از علل معروف و محبوب شدن Pro 6 در بازارهای خاص خود بود.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ramtin

    گوشی های میزو با cpu سامسونگ، صفحه نمایش Amoled، کیفیت ساخت عالی (مثل htc و Apple) ،کیفیت صدای بسیار بالا بواسطه Hifi و آمپلی فایر های درون گوشی (که در همه گوشی های جدیدش هست)، دوربین های عالی سونی، بعلاوه اینترفیس عالی و بسیار روان Flyme os و از همه مهم تر قیمت گذاری بسیار پایین تر از رقبا این برند و گوشی هاش رو به یک انتخاب فوق العاده تبدیل کرده.
    من خودم گوشی pro5 این شرکت رو دارم و بسیار ازش راضی هستم از همه لحاظ

  2. saeid7

    گوشی های میزو فوق العاده هستن من خودم ام ایکس۶ این شرکت رو دارم واقعا ازهمه لحاظ عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه