صفحه نمایش Droid Turbo 2 چقدر در برابر ضربه مقاوم است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Droid-Turbo-2

شرکت موتورولا هفته‌ی گذشته گوشی Droid Turbo 2 را معرفی کرد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این تلفن همراه هوشمند می‌توان به صفحه نمایش ضد ضربه و نشکن آن اشاره کرد.

صفحه نمایش گوشی Droid Turbo 2 در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

این موضوع که صفحه نمایش گوشی Droid Turbo 2 در برابر چند ضربه مقاومت می‌کند، سوالات زیادی را به وجود آورده است. در ادامه ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که به این سوال‌ها پاسخ خواهد داد.

با توجه به ضربه‌هایی که به گوشی وارد می‌شود، صفحه نمایش دچار خط و خش می‌شود، لبه‌ها آسیب می‌بینند و حتی سیم‌کارت هم از گوشی خارج خواهد شد؛ اما صفحه نمایش سالم می‌ماند و دچار شکستگی نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که موتورولا واقعا محصولی را تولید کرده که صفحه نمایش آن نشکن است. بعد از دیدن ویدیو بد نیست نگاهی هم به تصاویر نزدیک از صفحه نمایش و لبه‌های گوشی بیاندازید.

صفحه نمایش نشکن Droid Turbo 2 صفحه نمایش نشکن Droid Turbo 2

منبع: Gizmodo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar علی

    تست مقاوت گوشی باید این جوری باشه ها!

  2. Avatar حامد

    ویدیو پلیر قسمت مگ افتضاحه. لطفا یه لینک برا دانلود ویدیو بزارید 😐
    نشد یه بار ویدیو رو تا اخر استریم کنه بدون مشکل. فول اسکرین هم کار نمیکنه… هیچ کدوم از ایکون های پلی بک مثل کم و زیاد کردن صدا و فول اسکرین و خود پلی هم لود نمیشه.. حسی رو یه جا کلیک میکنیم ببینیم چیکار میکنه 😐
    رو کروم ک اینجوریه….

    1. Avatar سعید

      برا من که راحت باز کرد 🙂

  3. Avatar امیر سعید

    نکن بسه من دلم برا گوشی سوخت

  4. Avatar بابك

    در واقع باید اقرار کرد که این گوشی ضد ضربه هست. این گوشی در عمل میتونه از بسیاری از گوشی های ضد ضربه دیگه هم مقاومت بیشتری از خودش نشون بده. شیشه نشکن فقط یکی از وی‍گی های این گوشی هست. مثلا بچه های تعمیرکار میدونن گوشی های سری z سونی اگه ضربه بخورن کلا باطل میشن و ضربه نه تنها صفحه نمایش گوشی بلکه بورد داخلی گوشی رو هم از بین میبره. ولی این گوشی موتورولا به راحتی بعد از ضربه خوردن هم کار میکنه و هیچ مشکلی در عملکردش مشاهده نشده. یجورایی تنه به تنه sonim میزنه… که این عملکرد موتورولا ستودنیه. ولی حیف که sim unlock عرضه نمیشه

  5. Avatar ابراهیم

    ?????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه